17:30

Fotografia czyli pasja od dziecka cz.1

Witajcie ponownie! 🙋

W dzisiejszym poście chcę zaznaczyć to jaki fotografia miała wpływ na moje życie. Widzicie, moje zainteresowanie nią było już od dawien dawna, rozpoczęło się wszystko w podstawówce, miałam może 7 lat. Cały czas robiłam zdjęcia a gdy dostałam pierwszy aparat cyfrowy to było dla mnie jak spełnienie marzeń. Wtedy zaczęłam fotografować wszystko, całe swoje życie, w gimnazjum gdy zdobyłam pierwszą lustrzankę zaczęłam robić "sesje" koleżanką. Cały czas mam wspomnienia z tamtych czasów, po gimnazjum wybrałam się do technikum fotograficznego, gdzie doskonaliłam swoje umiejętności i moje zdjęcia już wyglądały bardziej profesjonalnie. Pokażę wam trochę tych 'dzieł'. 







Chcę przedstawić mój proces obróbki w każdym ze zdjęć.

Pierwsze zdjęcie to zmiana kolorów na czarno białe, samo to.
Drugie jest natomiast pracą szkolną o tytule 'zdjęcie reklamowe', użyłam mydła w kształcie muszelki i tak wygląda oryginalne zdjęcie, bez żadnego fotomontażu, żadnych dodatkowych efektów. Jestem strasznie dumna z tej pracy ponieważ było to pstryk i gotowe, jedynie co to użyłam aplikacji VSCOCAM do dodania filtru.
Trzecie zdjęcie było robione iPhonem i użyty filtr z poprzedniej aplikacji.
Czwarte zdjęcie, jest moim ukochanym. Wspaniałe wakacje, piękny zachód słońca, zero obróbki, nawet wzmocnienia kolorów. Zdjęcie jest w oryginalnym stanie tak jak w aparacie.

Oczywiście to nie wszystkie moje prace, ale nigdy nie zdradzam wszystkiego. 😉 Obiecuję że będę wstawiać więcej swoich dzieł, ale wszystko w odpowiednim czasie.

To co myślicie o moich zdjęciach? Dajcie koniecznie znać!
Pozdrawiam i całuję.😘
Do następnego 💓

15 komentarzy:

  1. Pasja to genialna sprawa, to coś co nas wyróżnia i pozwala być sobą i być dumnym z tego co robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia sa magiczne, ja się mało znam na ftografii, ale zazdroszcze ludzia, którzy umieja robić cudne zdj <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne robisz na pewno nie jedni ci zazdroszczą ;)
    Moim faworytem jest zdjęcie nr 2
    Zachęcam do zestawienia po sobie śladu w postaci komentarza i obserwacji tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek, który ma pasję czuje że żyje, bo zawsze ta pasja może przerodzić się również w pracę. Zdjęcie drugie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ostatnie bez żadnej obróbki jak dla mnie najlepsze! Również interesuje się fotografia, ale zainspirowała mnie kilka lat temu :)
    Pozdrawiam serdecznie u życzę wielu sukcesów w dziedzinie fotografii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie podoba mi się najbardziej mimo, że nie było przerabiane. :)
    http://annesthesie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z muszelkami jest cudowne! Ale i tak wszystkie mi się podobają, masz talent :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! też uwielbiam fotografię i późniejszą obróbkę zdjęć :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) również kocham fotografię, być fotografem jak i stać po drugiej stronie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 jest cudowne :3 - zawsze się zastanawiam jak to się robi.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia ;) ja za to uwielbiam być po drugiej stronie obiektywu ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia. uwielbiam je robić - wtedy łapie się chwile, utrwala na dłużej! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze jest cudowne, widać emocje, fajnie zagrało światło. Strzał w 10 z czernią i bielą. W fotografii wazne jest by zatrzymać kadr tak jak widzi go nasze oko, nie dodawać za dużo w procesie obróbki, bo wtedy już idzie to w stronę grafiki... a u Ciebie jest na prawdę super. Trzymam kciuki za dalsze prace <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger