18:00

Dziwny dzień

Witajcie kochani!
Dziś nie przychodzę z postem z serii życie/problemy, jednak też z czymś ciekawym.

Przyjechała do mnie K. i pomyślałyśmy, a może zrobimy trochę zdjęć? Wzięłyśmy się więc do pracy, ale jakoś kompletnie świat ze mną nie współpracował. Nie dość, że mój aparat ostatnio się na mnie obraża, to jeszcze moja psinka gryzła po nogach i nie mogłam skupić się na zdjęciach, szkoda tylko że teraz jest spokojna 😂. Pomijając mojego pupila i aparat który już ze mną nie współpracuje, bo współpracował może 6 lat temu gdzie idealnie wpasowywał się w moje umiejętności, czyli amatorka, to jeszcze to światło. Na dworze szaro, i mimo białych ścian w pokoju, i tak było ciemno. Część zdjęć robione było aparatem, a część telefonem. Myślałam po prostu że nic mi nie wyjdzie, a jednak coś tam się udało.

Przedstawiam wam więc efekty mojej dzisiejszej ciężkiej pracy.✌



















9 komentarzy:

  1. Hej nawet ładne zdjęcia :) Ale co do tekstu, popracuj nad interpunkcją i unikaj powtórzeń :) Ja również od niedawna prowadzę bloga. Życzę powodzenia i zapraszam do mnie http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuję za porady, na pewno też do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  2. Witaj:) Zdjęcia jak na początek sa całkiem całkiem, może to nr. 3 trochę za ciemne, ale pozostałe sa ładne:) Życzę powodzenia w blogowaniu i trzymam kciuki by blog był coraz lepszy i dawał Ci zadowolenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu jest tak ciemno, że bez lamp nic bym nie zrobiła :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jakiś czas będziesz robić świetne zdjęcia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger