22:59

Moja opinia o sklepie SHEIN

Hej!

Dużo z Was pisze do mnie z pytaniami dotyczącymi tego sklepu. Dlatego chciałabym Wam pokrótce opowiedzieć jakie jakościowo są produkty, ile czekamy na paczkę i jakie są te ubrania po którymś tam praniu.

Zaczynając od jakości. Musimy dokładnie na stronie obserwować ubrania, najlepiej przeczytać o składzie i zobaczyć czy pod produktem również pojawiły się opinie i zdjęcia, po nich właśnie najlepiej zdecydować co dla siebie możemy wybrać. Ubrania do tej pory jakie wybrałam sprawdzają się u mnie genialnie. Miałam chyba tylko dwa buble ponieważ zamówiłam sobie troszkę za małe spodenki, ale w tym momencie już są na mnie akurat, i jedne za duże ale z tym również sobie poradziłam ponieważ wystarczy je przewiązać dołączoną wstążką. W ubraniach tych bardzo często chodzę, nie mechacą się i co najważniejsze skóra w jakiś tam sposób oddycha. Sklep ma dużo świetnych ubrań plus size i na prawdę teraz wiem że mogę bawić się modą. Miałam też okazję zamówić sobie sandałki ze sklepu, które to są bardzo wygodne, jednak noga mi się w nich lekko ślizga, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. 

Jeśli chcecie coś zamówić taniej, to polecam Wam skorzystać z mojego kodu rabatowego - możecie wejść w ten link -> klik <- wybrać ubrania i następnie wpisać hasło kahs20 i zaoszczędzacie pieniążki. ♥

Teraz pokażę Wam trzy rzeczy z ostatniego zamówienie i od razu podam jak zawsze do nich odnośniki. Ja zawsze jestem bardzo zadowolona z tych zamówień więc i Wam polecam, ale tak jak na początku wspomniałam, najpierw warto posprawdzać opinie i poczytać o rozmiarach oraz składzie, w ten sposób będziecie mieć pewność.


koszulka w paski - id : 424675spodenki - id : 443266sandałki - id : 437899

205 komentarzy:

  1. Nigdy nie zamawiałam niczego z Shein, ale opinie słyszałam różne :D Sandałki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie 1 raz zamawiam i się boje

      Usuń
    2. A jak z tymi kuponami? Np -50 na każdy produkt czy od całego zamówienia?

      Usuń
    3. A jak z tymi kuponami? Np -50 na każdy produkt czy od całego zamówienia?

      Usuń
    4. Ja miałam - 50zł to z każdego produktu zamówionego miałam odjęte ileś tam złotych

      Usuń
    5. Ej, jeśli paczka 2 przyszła z inną rzeczą to czy paczka 1 przyjdzie cała?

      Usuń
    6. Zamówiłem 4 rzeczy, wszystko przyszło z jakością, byłem zachwycony i dotarłem w 5 dni.

      Usuń
    7. Ja się boję czytałam opinie że paczka nie dotarła może kłamią lub mówią prawdę nie chce stracić 134 złotych

      Usuń
    8. Witam zamówiłem tydzień temu i zero odzewu ,kasa wpłacona co robić

      Usuń
    9. Czekać ^^ albo zobaczyć w wiadomościach i kliknąć śledz paczkę i tam ci się pokarze wszystko

      Usuń
    10. ej ludziska czy paczki z sheina idą w weekendy? bo pilnie potrzebuje na niedziele

      Usuń
    11. Fast fashion...nie wstyd zamawiać?

      Usuń
    12. @ANONIMOWY: Nie nie wstyd ;-;

      Usuń
    13. zamówiłam pierwszy raz z shein, jest to paczka powyzej 100 zł. pisze „Holandia przybyła do lokalnej placówki kurierskiej ". Myślicie że kiecy przyjdzie paczka? Pisze że 25-29 warg ale nie wiem co to znaczy, chyba lipca czy cos://

      Usuń
  2. Nie zamawiałam niczego z tej firmy, ale podoba mi się ich asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z pani opinią, ale przeczytałam, też negatywne opinie dotyczące, jakości, terminu dostawy, lub innego asortymentu od zamawianego. Chyba się skuszę i zamówię jedna sukienkę i przekonam się osobiście. Bo wzory są przepiękne i ceny przystępne.

      Usuń
    2. No właśnie-wybór wydaje się niesamowity w stosunku do tego co widzę na Reserved czy innych sklepach.Czy udał się zakup?

      Usuń
    3. Opinia Pana Unknown, może Pani bo raz jest odpowiedź mężczyzny innym razem kobiety mocno podejrzana.

      Usuń
  3. A jak z rozmiarowka?czaje sie na kurtke zimowa typu pilotka nie wiem jaki rozm.kupic.moze na przykladzie takim podac ze z Zary kurki kupuje s czy takowy rozm.tez na tej str.zaznaczyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na aplikacji gdy klikniesz rozmiar pokazuje ci co ile ma cm

      Usuń
  4. Witam czy polecacie ten sklep i czy tanio w miare?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo tanio, jak na takie ubrania. polecam

      Usuń
    2. A jak z przysyłkami?Czy przychodzą w czasie?

      Usuń
    3. Też chcę to wiedzieć no potrzebuje je na sobotę

      Usuń
    4. Ja otrzymałam przesyłkę dzisiaj 7.06, a planowana była na 10-14.06. Więc tydzień wcześniej. Zamawiałam trzy razy i 3 odbiory przed czasem. Zamówiłam w sumie 28 rzeczy. Część bym oddała, bo rozmiar zbyt duży. Rozmiar ubrań M, to spokojnie nasze polskie L. Jakość też różna. Droższe ubrania gatunkowo są super, tańsze wiadomo materiał sztuczny.

      Usuń
    5. Polecam zamawiam tam już 7 razy na kwoty ponad 200 zł i nigdy nie zdarzyło się by paczka nie dotarła zawsze jest na czas wszystko jest ok tylko trzeba czekać do Polski idzie góra 10 dni

      Usuń
  5. A ile czeka się na takie zamówienie ?
    I czy zawsze przyjdzie paczka, gdyż mam lekki strach, że zawsze może się coś stać i nie dostarczy się paczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takiego stracha ale wydaje mi się, że nic złego nie powinno się stać :)

      Usuń
    2. W tej aplikacji jest coś takiego jak (Gwarancja wysyłkowa) kosztuje tlko 3,68zł i wtedy nie musisz się bać że coś ci nie przyjdzie ;)

      Usuń
    3. nie jest to do końca prawda, brak kontaktu ze sklepem totalny oprócz automatu, który nic nie pomaga, zamówiłam zamówienie ponad miesiąc temu, już jest 7 dni po terminie a dalej nie mam plus żadnych informacji

      Usuń
    4. Mi pisze ze przelew sie nie powiodł a kasę mi podbrano. Tez tak miałyście?

      Usuń
    5. Zależy teraz mają modernizację magazynu to idzie 10 dni a tak to w ciągu 7 dni roboczych ja zamówiam sporo tam i kwoty przekraczają 200 zł paczki zawsze są firma inpost

      Usuń
    6. A czy zwracała coś Pani?

      Usuń
    7. Ja zwracałam przez aplikację(19 zł poczta polska) produkt 13 października, a 15 miałam pieniądze na koncie shein (Portfel w aplikacji)coś jak bon, który można wykorzystać przy następnych zakupach. Lepiej tak zwracać-mają gwarancję, że jeszcze coś kupisz u nich-niż na konto bo zwrot trwa wtedy zwykle 24h. Natomiast zwot na konto może trwać dłużej i potem są problemy.

      Usuń
  6. Ja ostatnio zamówiłam kilka rzeczy, a na stronie shein można dokładnie śledzić gdzie i o której była twoja przesyłka. :) Więc nie powinna się zgubić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie aktualizują się od pewnego czasu informacje o mojej przesyłce i nie wiem co robić :/

      Usuń
    2. Mam tak samo teraz czy dotarła wtedy ta oaczka do pani ?

      Usuń
    3. Ja zamówiłam przesyłkę z shein okazało się że źle wypełnili adres i nasza wspaniała poczta polska odesłała moje rzeczy z powrotem do nadawcy :) nie polecam

      Usuń
    4. wie ktoś może czy jak anuluje zamówienie to oddadzą mi pieniądze przed tym zanim ciuchy będą w trakcie wysyłki?

      Usuń
    5. Anonimowy z 29 grudnia, jeśli kiedykolwiek tu zajrzysz. Czy paczka po powrocie do nadawcy została do Ciebie wysłana ponownie? Mam dokładnie ten sam problem

      Usuń
    6. Co jeśli moja paczka została zwrócona do nadawcy a był dobry adres? Co mogę zrobić ;//

      Usuń
  7. A czy ktoś orientuje się jak jest ze zwrotem bo pisałam i nikt mi nie odpisał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie pisze, ze nie można zwracać

      Usuń
    2. Jest polityka zwrotów

      Usuń
    3. Zamówiłam tydzień temu i nie dostałam informacji na mail i nie wiem co robić. Ostatnio jak zamawiałam przyszła do mnie taka wiadomości

      Usuń
    4. Niestety, też nie otrzymałam żadnej wiadomości, paczka nie dotarła do mnie, z in-post otrzymałam informację, że została odesłana do nadawcy Adres podałam prawidłowy, pieniądze pobrania, nie mam paczki ani pieniędzy Brak kontaktu z firmą, nie wiem co teraz robić Nie polecam! !!

      Usuń
    5. Już to zrobiłam-napis "publikuje" i nic

      Usuń
  8. A jak z dostawą podczas pandemii? Waham się zamówienia że paczka nie dojdzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz zamawiałam i pisało że normalnie przyjdzie gdzieś na ten wtorek (nie patrzyłam dokładnie :( ) i myślę, że przychodzą jednak ja wole odkazić opakowanie przed rozpakowaniem ;3

      Usuń
  9. Złożyłam właśnie zamówienie na ponad 200 zł, pieniądze pobrało z konta a po wszystkim wyświetliło mi się że zamówienia nie złożono, nie ma żadnych nr a pomoc w obsłudze to porażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewidentnie nie mówisz prawdy, takie sytuacje tu nie występują, jedyne to lekkie opóźnienia w wysyłce ��

      Usuń
  10. Ja stanowczo nie polecam . Paczka idzie długo ok 3 tygodnie, zero kontaktu ze sklepem (oprócz automatycznie generowanych wiadomości) kupiłam dwie rzeczy każda przyszła osobną paczką w różne dni. Jakość rzeczy beznadziejna. Najgorsza z możliwych chińszczyzna. Nie polecam wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w stu procentach, jakość faaatalnaaa :(

      Usuń
    2. Moja paczka miała przyjść za 3 tygodnie, a była w ciągu jednego. 2 na 4 rzeczy super, pozostałe średnia jakość

      Usuń
  11. Ja kupiłam kilka rzeczy i są fajne ale ostatnie zamówienie zrobiłam przez polska stronę, szukałam informacji na temat zwrotu ale tam było tylko ze należy sie skontaktować z nimi i oni wyślą adres. Oczywiście okazało sie, że adres zwrotny jest w Belgii!!!!! zwrot sukienek za 90zl wyniósł nie 35 zl!! Na bank już od nich nie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję zwrócić moją paczkę. Mogłaby pani podać dokładny adres zwrotny i jak wygenerować naklejkę na paczkę? Bardzo by to pomogło.

      Usuń
    2. czy ktoś może mi podać na jaki adres mogę zwrócić te szmaty? Infolinii brak, maile są generowane automatycznie i teraz nie wiem gdzie mam zwrócić towar. Jaki tj adres w Belgii? Bardzo proszę o pomoc

      Usuń
    3. trzeba było nie kupować bo na stronie jest napisane że nie ma zwrotów

      Usuń
    4. Na stronie internetowej mogą sobie pisać, co chcą, zgodnie z prawem przy zakupach internetowych jest 14 dni na zwrot produktu i ich regulamin jest do tego dostosowany, po prostu lecą w kulki, bo to oszustwo i przysyłają najtańsze szmaty z alie, ale 10 razy drożej.

      Usuń
    5. Adres Zwrotny To:
      EC HUB-ML9F000170
      Avenue du Parc Industriel 213 (unit 2), 4041, Milmort, Belgium

      Usuń
    6. Już nie kupię tam nic jakość ubrań pozostawia wiele do życzenia dobrej jakości, a zwrot spodni za 50zł do Belgii to koszt 56zł. Mój błąd że nie odczytałam ale już wiecej nie kupie!!!

      Usuń
    7. Gdzie jest informacja o kosztach zwrotu?

      Usuń
    8. Ja też nie wiem. Ale koleżanka mi mówiła że odsyłka z Polski kosztuje 130 zł moim zdaniem jest to dużo więc zastanawiam się czy kupić

      Usuń
  12. Totalna beznadzieja, zero kontaktu ze sklepem, zwroty praktycznie nie istnieją, wyłudzą kasę a potem mają cię w nosie, stanowczo odradzam, towar marnej jakości. to jest kolejna banda oszustów , nie dajcie się nabrać, OSTRZEGAM trzymajcie się z daleka od tego badziewia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio znalazłam bardzo ładne ubrania w tym sklepie I dzisiaj chcę je kupić...ile czeka się na paczkę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kupiłam sukienkę w SHEIN. Na zdjęciach piękna. Opis super. Zdjęcia od innych klientek - sukienka świetna. Czekałam trzy tygodnie i jak się doczekałam wreszcie to byłam załamana. Sukienka fatalnie odszyta. W takim stanie jak przyszła nie nadawała się do ubrania. Musiała oddać ją krawcowej, która odpruła całą podszewkę i od nowa łącznie z zamkiem wszyła. Nie polecam. Czeka sie długo a jakoś fatalna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się nadaje zwroty? jaki przewoźnik?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamawiałam już któryś raz, przesyłka do Niemiec idzie około tygodnia. Nauczyłam się jak dobrze dobierać rozmiary sugerując się głównie rozmiarem modelki i tym który miała na sobie podczas zdjęcia, zawsze wszystko idealnie pasuje, jakościowo się nie zawiodłam. Dla mnie super, ceny bardzo niskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do Polski ile może iść paczka?

      Usuń
    2. może iść tydzień a może iść ponad miesiąc więc nie da się określić

      Usuń
    3. Czemu nie zamawiałaś z niemieckiego shein?? I ile wynosiła u ciebie gwarancja wysyłkowa??

      Usuń
  17. Jak wygląda operacja z kartą? Waham się wpisać wszystkie dane z karty kredytowej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówiłam dwie koszulki i otrzymałam informację że są w dwóch różnych magazynach. jedna koszulka doszła po tygodniu czekam na drugą. wie ktoś może ile mogę czekać na taką koszulke z innego magazynu?

    OdpowiedzUsuń
  19. chce wlasnie jutro zamowic cos ale sie boje potrzebuje calkowitej opini

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. ja tak nie uwazam, zamowilam kilka koszulek i spodni dresowych, jakos super bardzo wygodna, do tego bizuteria ktora wyglada bardzo dobrze a kosztowala z 10zl

      Usuń
  21. Sukienka kupiona, długo na nią czekałam pełna nadziei .Niestety, przesyłka szła długo a sam strój nie wart żadnych pieniędzy. Plastikowy bubel bez zadnego zastosowania który na modelce wyglądał uroczo w rzeczywistości tragedia która z opisem daleko się mijała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jest to sklep typu zara albo H&M jest to poprostu aliexpress tylko o innej nazwie nie ma się czego spodziewać i tak jak na aliexpress trzeba poprostu trafić na dobrą rzecz

      Usuń
  22. Ludzie nie kupujcie... Ja zakupilam 4 sukienki. Nie pasowały na mnie totalnie, więc postanowiłam zwrócić. Nie ma z tymi oszustami kontaktu... Po prostu brak.. Absolutnie nic nie zamawiajcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste że jak zamawiacie na chińskiej stronie ciuch które normalnie mierzycie w sklepie mogą nie pasować

      Usuń
  23. Masakra kupiłam kurtkę. Przyszła zwykła szmata. Nie stety zwroty i reklamacje nie uwzględniają. Złodzieje

    OdpowiedzUsuń
  24. Załuje , że tych wszystkich komentarzy nie przeczytałam przed zakupem. Na pewno nie kupiła bym nic. Towar jest słabej jakości. Zwykła chińszczyzna. Zwrócić nie ma gdzie.Nie podają adresu. Jestem jeszcze jedną ofiarą tej firmy. Złodzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego się Pani spodziewała po chińskim sklepie i takich cenach? Włoskiego stylu? Chcecie tanie ubrania a wymagania macie dość wygórowane. Polecam kupić t-shirty polskich marek za 60- 80 zł lub sukienki po 300 zł i więcej to wtedy można się spodziewać zarówno dobrego materiału jak i odszycia.
      Uważam, że w SHEIN jakość idzie za ceną więc jest adekwatna.

      Usuń
    2. Faktycznie, nie ma jak zwrócić. Zero kontaktu ze sklepem. Zeeeeroooo!

      Usuń
  25. Dziadostwo jak myślałem, ale czego się można spodziewać więcej po sklepie, który nie podaje konkretnych danych kontaktowych i jasnych zasad sprzedaży i zwrotów :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również chciałam zamówić z tej strony ubrania ale po przeczytaniu komentarzy - odechciało mi się. Jednak wolę dopłacić i mieć gwarancję dostarczenia paczki i zwrotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie polecam tej strony ponieważ gdy kupiłam 4 pary spodni za 100 zł wtedy dali mi jakieś inne spodnie niż powinny być , na dodatek dali szmaty jak do sprzątania! Nie mogłam wzrucić oszustwo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzicie, a miałam tam kupować. Co prawda nie muszę specjalnie dużych rozmiarów szukać, ale takie 42 noszę. Owszem, mogę się ubierać w Moodo https://moodo.pl/ czy w innych tego typu sklepach, ale jednak tam są takie fajne ubranka... No widocznie, jak tanio i dla dużych, to do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Porażka!!! Zamówiłam sukienki A otrzymałam spodnie dresowe.Żadnego kontaktu. Nie polecam, zwykłe naciąganie. Nie zamawiajcie

    OdpowiedzUsuń
  30. Shein to mój ulubiony sklep, spodenki które od nich kupilam juz 3 rok chodze totalnie nic sie z nimi nie dzieje. Kostiumy kapielowe zamowilam 3 cudowne i pieknie zapakowane. Czas oczekiwania wcale nie dlugi biorac pod uwage ze paczki przyjezdzaja z daleka. Za 150 zl kupilam piekne 3 stroje kapielowe. Buty tak samo fenomenalne klapki ktore u nich kupilam za 10 zl mega retro o tez chodzilam w nich z 2 lata. Piżamka tez piękna z klasą przyszla, tylko cienki material ale to akurat widzialam na zdjeciach od klientek ze taka bedzie i nie bylam zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam pytanie , wiesz może o co chodzi bo zapłaciłam już Za paczkę i było napisane że tworzenie , Poczym weszłam na aplikacje i nie ma żadnej wiadomości o tym ze paczka została zamówiona nic

      Usuń
  31. Dzisiaj otworzyłam 2 paczkę z shein. Noszę rozmiar 46/48 i nigdy się nie zawiodłam. W koncu noszę spodnie takie jak zawsze chciałam, staniki też są spoko no i bluzki też są Ok.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chińskie gówno, na zamówienia czeka się miesiąc. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie dajcie sie nabrać tandeta tandeta ,na zywo inaczej niż na fotkach

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzeba umieć kupować na takich stronach.. nie brać zbyt drogich rzeczy, żeby nie było szkoda, jak coś nie będzie pasować. Co do jakości to wystarczy sprawdzać materiał i zdjęcia w recenzjach, wyobrażać też jak coś może wyglądać na nas, bo na modelce to wiadomo luks. Poza tym pod każdym rozmiarem w każdym produkcie są dokładne wymiary, zawsze się tym sugeruję i pasuje. Polecam zwrócić uwagę na wszelkie okrycia wierzchnie i ewentualnie spódnice. Jak coś nie jest sfotografowane na modelce, to raczej nie będzie wow.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie kupujcie, marna jakość, zwroty do Belgii, oszustwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłam do belgi zwrot za 30 zł spodnie za 90 zł zero kontaktu ci mam robić ?

      Usuń
    2. Zwróciłam do belgi zwrot za 30 zł spodnie za 90 zł zero kontaktu ci mam robić ?

      Usuń
    3. Co mam zrobić skoro zwróciłam około 14 marca spodnie za 90 zł paczka do belgi 30 zł zero kontaktu błagam pomocy!

      Usuń
  37. Moje pierwsze zamówienie z SheIn to piżama i koszulka, jestem bardzo zadowolona, ubrania wygodne i po praniu też nic się z nimi nie dzieje, wystaczy patrzeć na podane wymiary i skład. Aktualnie czekam na kolejne, już większe zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak to jest ze zwrotami? Zamówiłam tam spodnie które niezbyt przypadły mi do gustu ale nie bardzo wiem jak je zwrócić i jaki będzie koszt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można zwracać (sprawdź w polityce zwrotów)

      Usuń
    2. W polityce zwrotów właśnie pisze, że można zwracać;)

      Usuń
  39. Totalne chińskie dziadostwo. Zakup za 160 zł, zwrot do Belgii 70 zł. Próbowałem mimo to wysłać paczkę ale brak jakiegokolwiek maila na stronie shein to uniemożliwia. Innymi słowy możliwość zwrotu to fikcja. Może znajdzie się ktoś komu udało się zwrócić towar i otrzymać pieniądze?. Nikomu nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupiłam 2 bluzki ,zapłaciłam jak za dwie a w paczce była tylko jedna ,zero kontaktu ze sklepem .Lipa.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli już kupujecie zamawiajcie każdą rzecz osobno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego? a z resztą nie będę płacił za każdą rzecz 25 zł za przesyłkę

      Usuń
  42. Czy ktoś z Was płacił za pobraniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym płacić za pobraniem, , ale chyba to niemozliwe, dobre firmy zgadzają się na taka formę płatności, dla mnie większy komfort bo płacę za ubranie, które już do mnie doszło, a nie czekam na towar zapłacony przelewem lub kartą, stowarzyszenie....NIE przychodzi.

      Usuń
    2. Stowarzyszenie omyłkowo, sorry

      Usuń
  43. Hej...wizualnie bluzeczki fajne..miałabym ochotę zamówić,lecz obawiam się płatności..wszystkie dane z karty trzeba podać🤑...

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja paczka od 3 dni stoi w tranzycie, mam nadzieje że przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja paczka jest w tranzycie od trzech dni mam nadzieję że przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam pytanie czy rozmiary które są tam opisane są zgodne bo ja np zazwyczaj mam rozmiar xs/s lecz w opisie wyszło mi ze rozmiar m w tym przypadku spodnie zamawiałam i obawiam się że będą za duże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj patrzę na wymiary podane i tak dobieram rozmiar. Czasem pasuje M, czasem XL, a na codzień standardowo noszę zazwyczaj L :)

      Usuń
  47. Jak ja tak czytam to oni tylko na ludziach tak zarabiają bo wczoraj zrobiłam zamówienie kasę pobrali a nic nie zwracają nawet kasy

    OdpowiedzUsuń
  48. Że niby wysyłają a paczka stoi w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  49. Jutro ma mi przyjechać pacza sprawdziłam gdzie jest i dalej w tym samym miejscu masakra jakaś to poco reklamują to firmę jak wogule jej niema

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde mi paczki stoją od 3 dni w tym samym miejscu, jedna jest już na etapie 'dostawa do lokalnego kuriera' i nic, jak żadnego kuriera nie było, tak nadal nie ma i trochę zaczęłam się bać:/

      Usuń
  50. Nie polecam.Wpisują błędne adresy nadania paczki i poczta polska zwraca z dopiskiem błędne dane adresowe.Zaznaczam ,że paczka śledzona,ubezpieczonai można się nie doczekać przesyłki,lub ją stracić i kasę z góry pobrali.W taki sposób oszukuje się ludzi ,wygląda na celowe działanie tej firmy.Zero kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam tam już kilka razy, przez polska stronę, ani razu nie miałam żadnego problemu tego typu.

      Usuń
    2. Nie polecam ,zapłaciłam za przesyłkę ,która została zwrócona do nadawcy ,bo podobno zły adres podałam .Czytając opinie o tej firmie ,jest to nagminne BŁĘDNY ADRES

      Usuń
    3. Proszę mi powiedzieć czy ja dostanę jeszcze towar jeśli pisze że towar wrócił do nadawcy już to trwa miesiąc chcę wspomnieć że nikt się ze mną nie kontaktował ani nic nie jest napisane na e-mailu

      Usuń
    4. Ja też tak mam...zwrot do nadawcy..zły adres...a szybciej przyszła paczka z Shein i był dobry adres...uważam że to taki trik robią...wstawiają celowo zły adres

      Usuń
  51. Tak jak ktoś wyżej, paczka zamówiona, opłacona i w urzędzie pocztowym zwrócona do nadawcy bo nieprawidłowy adres. Oczywiście Poczta Polska jak zwykle minimum współpracy a z shein po zgłoszeniu mieli się skontaktować w ciągu 24h i jakoś im nie wyszło. Nie wiem gdzie jest większy scam, z shein czy na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi powiedzieć czy ja dostanę jeszcze towar jeśli pisze że towar wrócił do nadawcy już to trwa miesiąc chcę wspomnieć że nikt się ze mną nie kontaktował ani nic nie jest napisane na e-mailu

      Usuń
    2. Mam ten sam problem. Zero informacji. Juz mija 3 tygodnie od zwrotu do nadawcy i nic. Czy miał ktoś taka sytuację? Czy otrzymamy jeszcze towar albo chociaż pieniądze ?

      Usuń
    3. Witam, jak się skończyła sprawa z shein? Zwrócili pieniądze lub wysłali ponownie towar? Bo u mnie taka sama sytuacja

      Usuń
  52. Czy ktos może napisac adres na który należy wysłać zwrot produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy opisie zamówienia wystarczy kliknąć "zwrot produktów" wszystkie potrzebne informacje są tam napisane ��

      Usuń
    2. Niestety nie wszystkie, nie ma podanego nr telefonu odbiorcy, a ten jest potrzebny przy nadawaniu przesyłki...

      Usuń
  53. Czy jak nie będzie mnie w domu, a kurier przyjedzie z paczką z shein, to ona jest od razu odsyłana do Chin?

    OdpowiedzUsuń
  54. Złodzieje i nic więcej. Zamówienie opłacone z 17.01, oczywiście nie dotarło od dziś. Kilkukrotne monity i złe opinie na Trustpilot bez odzewu. Firma krzak. Pierwsze i ostatnie zamówienie i oczywiście antyreklama na każdym kroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi powiedzieć czy ja dostanę jeszcze towar jeśli pisze że towar wrócił do nadawcy już to trwa miesiąc chcę wspomnieć że nikt się ze mną nie kontaktował ani nic nie jest napisane na e-mailu

      Usuń
  55. Hejka mam pytanie. Czy gdy zwrócę ubrania to pieniądze otrzymam czy nie bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polityce zwrotów jest napisane, że tak, ale w opiniach czytałam, że to ściema. Jestem tym przerażona bo muszę zwrócić kilka ciuchów.

      Usuń
    2. Odesłałam część rzeczy z kilku zamówień i dostałam zwrot pieniędzy po około 3 tygodniach. Zwrot był na polski adres, do Słubic, koszt kilkunastu zł. Jedno z zamówień do mnie nie dotarło, ale zgłosiłam ten fakt i ostatecznie też otrzymałam zwrot pieniędzy. Ogólnie ubrania fajne, tylko trzeba umieć kupować - czytać opinie i oglądać zdjęcia klientek, porównać wymiary (każdy produkt ma podane wymiary) i wiedzieć, jakie fasony pasują do naszej figury. Kwestia wprawy :)

      Usuń
    3. A mogłabyś podać dokładny adres, na który robiłaś zwrot?

      Usuń
    4. Również proszę o dokładny adres zwrotu.

      Usuń
    5. A do kogo się pani zwróciła z faktem, że jedno zamówienie zaginęło? Ja otrzymałam 7/11 i nie wiem, co z tym zrobić

      Usuń
  56. Zaznaczyli mi że paczka będzie 16-21 kwietnia. 7 kwietnia pojawila się informacja że paczkę dostarczono i PODPISANO! Jak to reklamować?!

    OdpowiedzUsuń
  57. Naprawdę śmieszą mnie te komentarze "oszustwo, chińszczyzna, badziew, plastik" Moi drodzy nie oczekujcie że dostaniecie dobrej jakości sukienkę, spodnie itd za 30zł. Jeśli zależy wam na jakości to polecam sklepy typu Zara, a na Shein zamawiajcie tylko biżuterie, akcesoria do telefonów, itp. Nie słyszałem jeszcze nigdzie o naprawdę dobrej jakości ciuchach w tych cenach z Sheina. Oczywiście jest tam też sporo dobrych ubrań, w miarę spoko jakości. Ale ja jednak ciuchów tam nigdy nie zamówiłem, tylko i wyłącznie biżuterie lub jakieś akcesoria. (uważajcie na rozmiary pierścionków bo łątwy się pomylić!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ale z Zarą się nie zgodzę. To taka sama sieciówka jak reszta, może trochę lepsza jakość, ale nadal syf. Znalezienie dobrego ubrania za przystępną cenę zajmuje dużo czasu, ale się opłaca, bo taki ciuch posłuży nam kilka lat, a nie kilka tygodni.

      Usuń
  58. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi powiedzieć czy ja dostanę jeszcze towar jeśli pisze że towar wrócił do nadawcy już to trwa miesiąc chcę wspomnieć że nikt się ze mną nie kontaktował ani nic nie jest napisane na e-mailu

      Usuń
    2. Pan to chyba w tym Shein pracuję...

      Usuń
  59. Proszę mi powiedzieć czy ja dostanę jeszcze towar jeśli pisze że towar wrócił do nadawcy już to trwa miesiąc chcę wspomnieć że nikt się ze mną nie kontaktował ani nic nie jest napisane na e-mailu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Ja zamówiłam i czekam. Pani dostała paczkę? Czy jeszcze nie dotarła? Bo pomału to ja już się boję po tych komentarzach co czytam...

      Usuń
  60. Zamówiłam kilka razy. Dostawa w różnym czasie raz szybko raz znacznie dłużej np biżuteria. Podstawa to czytać recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglada trochę, jak artykuł sponsorowany....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA NIE WIERZĘ tej blogerce ONA NA PEWNO WIE JAK JEST Z TYM OSZUSTWEM, WSTYD DZIEWCZYNO, ZE NACIĄGASZ LUDZI!!!

      Usuń
  62. Bo to pewnie jest artykuł sponsorowany!! Shein to oszuści! Coraz więcej osob ma paczki zwrócone i bez odzewu! Komentarze negatywne są usuwane. Brak kontaktu z nimi. Piękne tanie rzerzy kuszą i wszyscy się nabierają.

    OdpowiedzUsuń
  63. Zamówiłam w tym roku po raz pierwszy. Dotarło do mnie po tygodniu, byłam zadowolona. W kwietniu zamówiłam ponownie, niestety zamówienie podzielono na dwie paczki. Pierwsza dotarła w ciągu tygodnia, druga zaginęła. Nie liczę na zwrot, kontakt ze sprzedawcą jest beznadziejny. Polecam tylko do zamawiania tanich rzeczy na które nie szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  64. A ja mam pytanie na które od wczoraj szukam odpowiedzi:
    Wczoraj chciałam sprawdzić jak tam moja przesyłka i przez przypadek kliknęłam w opcję "dostarczona", nie mam jej jeszcze, ale weszłam na spokojnie w śledzenie bo być może w tym tygodniu by przyszła. Tam informacja, że została zwrócona do nadawcy!!!! Ktoś umie mi odpowiedzieć co teraz z przesyłką/pieniędzmi? Założyłam bilet, ale nie wiem jak długo się faktycznie czeka na rozwiązanie takiej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witan mam to samo co Pani nie wiem co mam zrobic gdzie mam znalec ten niby bilet

      Usuń
    2. gdzie można założyć bilet?

      Usuń
    3. W Obsłudze Klienta. Odpowiadają zawsze w ciągu 72 godzin. Sprawdzone.

      Usuń
  65. Ja podjelam sie kupnie i moje paczki do mnie nie przyszly nie mam kasy nie mam paczek az plakac mi sie chce

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi pisze że przesyłka została zwrócona do nadawcy.. co mogę zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  67. Czuje się oszukana i muszę chyba zgłosić zaistniałą sytułacje na Policje ponieważ odesłałam paczkę i nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za Towar i nikt się ze mną nie skontaktował mimo pisanych wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  68. Widać, że twój wpis jest sponsorowaany, co jest żałosne. Shein jest firmą, która oszukuje, nie zwraca pieniędzy. Doprawdy dno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja distalam zwrot pieniędzy za wszystkie zwrócone rzeczy. Co prawda faktycznie musiałam poczekać nie obiecane 7 dni, a przeszło 3 tygodnie, w strachu, bo odsyłam towar pierwszy raz, ale ostatecznie otrzymałam zwrot pieniędzy.

      Usuń
    2. Jaki adres zwrotu i nr telefonu podałaś zwracając towar?

      Usuń
    3. Dobrze napisałaś ADMINKO, wstyd ze blogerka tak oszukuje swoje rodaczki. Ja należałoby zgłosić na policję.

      Usuń
  69. fortnait jest najlepży lol

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja za to zamówiłam 11 rzeczy i otrzymałam w paczce tylko 7. W opcji śledzenia paczki jest juz zaznaczone, że paczka dostarczona. Co mam w takim przypadku zrobić? Proszę o pomoc, bo normalnie mnie aż skręca

    OdpowiedzUsuń
  71. Zamówiłam 3 paczkę i niestety kurier inpost zwrócił ją do nadawcy po pierwszej próbie (pomimo że byłam w domu) Shein nie zwrócił pieniędzy ani nie odesłali ponownie paczki. Nie odpisują na żadne maile ani kontakt przez dostępne portale. Proszę o informację jak komuś udało się skutecznie skontaktować z Shein.

    OdpowiedzUsuń
  72. ja mam pytanie jak jest ze zwrotem rzeczy? bo czytałam że za przesyłkę oczywiście płaci się samemu i że odsyła się gdzieś do Belgii (chyba?) i jestem ciekawa ile by takie coś kosztowało, bo zamówiłam sobie kilka rzeczy i mimo że są z rozciągliwych materiałów to wciąż mam nieco małe obawy czy aby na pewno będą pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shein to złodziej pieniądze biorą paczki nie Dochodzą .Nie polrcam!!!

      Usuń
  73. Też jestem ciekawa jak to jest ze zwrotem

    OdpowiedzUsuń
  74. Co zrobić jeśli nie dostałam paczki a na stronie pokazuje że zwrócono do Nadawcy. Jak odzyskać pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy jest gwarancja odnośnie przysyłki? Mam zamówienie około 200 zł i boje się stracić pieniędzy i zakupionych rzeczy, w to wliczona jest gwarancja przysyłki

    OdpowiedzUsuń
  76. Dwa razy zamawiałam- dość szybką realizacją. Dwa razy też coś odsyłałam i dostałam zwrot pieniędzy na konto. Co prawda trzeba było trochę poczekać (ostatnio nawet miesiąc) ale jednak wszystko wg mnie ok. Ja osobiście polecam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zamawiałam sukienkę i dotarła przez kilka dni trochę musialam czekać ale wiadomo za nim do Polski dotrze

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie polecam!!;złodzieje!;towar ni dociera po zapłaceniu

    OdpowiedzUsuń
  79. Dla mnie najlepszy sklep z ubraniami z Azji. Dodatkowo można Jeszce mniej płacić za zakupy jak używa się tych słynnych Gutscheine. Ja osobiście mam same dobre doświadczenia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  80. Lubię czytać opinie o sklepie, bo wtedy wiem, że to dla mnie ułatwienie. Nie kupię byle czego i byle gdzie. Stąd też znam taki https://goodatservice.com/ serwis. On dla mnie jest kultowy, jeśli chodzi o opinie produktów i usług. Sporo mogłam się z nich dowiedzieć. Bardzo mi to odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  81. ej przychodzą paczki w niedzielę?

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
  83. Wbrew pozorom, aby zaoszczędzić na ubraniach najlepiej kupować droższe rzeczy, ale z to lepszej jakości, które można nosić przez dłuższy czas.
    https://laumast.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger