18:11

Back to school - stylizacja z SheIn


Wiecie co? 
Pierwszy raz postanowiłam stworzyć tego typu post i jestem bardzo zadowolona. Chcę w nim Wam pokazać dwie wersje takich stylówek i pokazać jak nawet plusiki w szkole mogą dobrze wyglądać. Tym razem zestawy stworzyłam z ubrań które znajdziecie w sklepie SheIn i ja z nich jestem bardzo zadowolona, a wbrew pozorom, na ubrania czeka się baardzo krótko. Nie przedłużając zobaczcie zdjęcia. ♥

Dodatkowo ode mnie łapcie zniżke - na hasło kahs20 macie 20% zniżki

Bluzka - klik id: 536057
Spodnie - klik id: 505266
Sukienka - klik id: 449595










I jak Wam się podobają stylizacje i zdjęcia?

8 komentarzy:

  1. ładnie

    www.emi-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci w tej bluzeczce i zakochałam się w butach z tej stylizacji!

    Na moim kanale ukazał się film z serii Back to school, ale wraz z przyjaciółką podchodzimy do tego z trochę innej strony! Jeśli masz chwilę to zaoraszam ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=sSwTm_wXqxs

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile bym straciła, gdybym tu nie weszła :) super stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslicznie wyglądasz w tej sukience ❤ druga stylizacja oczywiście też bardzo ładna choć sukienka wygrywa! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, zwiewnie i dziewczęco ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger