15:41

BasicLab - pielęgnacja włosów


Hej ho!

Dawno u mnie nie było recenzji, więc tym razem przychodzę do Was z moją opinią o odżywce jak i szamponie od BasicLab. Jest to moja pierwsza styczność z produktami tej firmy i muszę Wam zdradzić że od dziś zostaję im wierna.
Na oficjalnej stronie firmy zostajemy poinformowani, że produkty są pozbawione wszelkich parabenów, SLS, SLES, MITu, Phenoxyethanolu oraz że są Hipoalergiczne i idealne dla skóry wrażliwej. I właśnie tym zostałam kupiona. Uwielbiam produkty które są pozbawiane tak zwanych śmieciowych składników które dodatkowo nie wpływają dobrze na stan naszych włosów. Jestem już po ponad miesięcznym stosowaniu produktów BasicLab przeciw wypadaniu włosów i mogę już Wam co nie co powiedzieć.



Pierwsza dla mnie najważniejszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę to konsystencja szamponu, która nie jest ani zbyt gęsta (jakoś nie przepadam za takowymi), ani zbyt wodnista. Szampon ma delikatny a zarazem świetny zapach przez co mycie włosów staje się ciekawsze. Kolejnym plusem dla mnie jest to, że butelka jest bardzo wydajna, bo u mnie szampon starczał na miesiąc, a tu minęło już więcej a ja dopiero jestem w połowie buteleczki. Tak więc wiem już że produkt jest bardzo wydajny. Włosy po nim są delikatne, co prawda nie posiadają dużej objętości, ale ja jakoś za tym nie przepadam więc mi szampon pod pasował idealnie.  Odżywka z tej serii jest równie genialna! Jest równie wydajna co szampon, co prawda ma delikatniejszy zapach, ale wciąż jest przyjemny, Włosy nawilża, co jest dobrą sprawą a jej konsystencja nie jest wodnista. Ja zdecydowanie wole odżywki gęstsze, bo wtedy czuje że coś nakładam na swoje włosy.



Produkty z tej serii, trzeba troszkę na włosach potrzymać, ale dla mnie to nie jest zbyt duży problem ponieważ w tym czasie zajmuję się pozostałą pielęgnacją swojego ciała i twarzy. Jeśli chodzi o pytanie czy te produkty działają to totalnie szczerze mówiąc - zauważyłam zmniejszenie się wypadania włosów, nie jest to na zasadzie że użyje się produktów raz i już problem zniknie. Po ponad miesiącu mój problem spadł o 40% może więcej, dlatego cieszę się że to działa.  W dodatku wiem, że to nie osłabia moich włosów, a one stały się teraz silniejsze. Więc jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem tego szamponu i odżywki, mogę powiedzieć że warto. Tylko nie nastawiajmy się na natychmiastowy efekt, bo te produkty powstały do systematyczności i przykładania się do kuracji. Z resztą jeszcze nie spotkałam się by kuracja trwałą dzień, i żeby nawet po ponad miesiącu zauważyć jakiś większy efekt.

Jeśli ktoś z Was używał tych produktów, to czekam również na Wasze zdanie. A może kogoś skusiłam do zakupu?

2 komentarze:

  1. A jak ze składami? Moja skóra głowy jest bardzo wybredna w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuje ten duet od dwóch tygodni i cierpliwie czekam na efekty, bo jestem świadoma że nic nie dzieje się od razu:) Niestety zmagam się również z łupieżem więc w między czasie sięgam również po szampon przeciwłupieżowy tej marki. Mam nadzieję, że niedługo efekty zaczną być widoczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger