18:00

Resibo Bodyfrinds


Cześć!
Dziś naszym tematem będą produkty od Resibo które to wspólnie tworzą BodyFriends. Zapytacie dlaczego? Zaraz wszystko Wam napiszę.  
Przed premierą dostałam przepiękne opakowanie z dwoma idealnymi produktami dla siebie, jeśli jeszcze nie znacie nic tej firmy to na prawdę dużo tracicie, ponieważ są to produkty naturalne i wegańskie. Każdy z tych produktów jest w 98% naturalny i każdy ma obłędny zapach.


Odżywczy balsam do ciała

 Na cudownym opakowaniu możemy przeczytać że głęboko nawilża i regeneruje nawet bardzo suchą i wymagającą skórę, wygładza i uelastycznia. Ten produkt zawiera wyciąg z miodunki plamistej, olej monai, olej kukui, masło shea, olej migdałowy, olej abysyński i D-Panthenol. A czym jest ta Miodunka plamista? To cudowna roślinka rosnąca na Syberii, jest bogata w składniki poprawiające wygląd i kondycję skóry, bogata w witaminy A, E, B i C oraz Karoten. Co jest zadziwiające, pomaga każdemu typowi skóry. Na samym opakowaniu obiecują nam, że produkt nam głęboko nawilży i uczyni jedwabiście gładką skórę. Mogę już potwierdzić, ze zapach pod wpływem ciepła skóry się zmienia na jeszcze przyjemniejszy i aż chce się tego balsamu używać. Stosujemy zawsze po kąpieli na oczyszczoną i suchą skórę.


Specjalistyczny balsam wyszczuplający

Ten balsam ma działanie antycellulitowe, wyszczuplające i wysmuklające sylwetkę. Powiem szczerze że do tego typu produktów zawsze podchodzę z przymrożeniem oka. Nigdy jakoś się u mnie innych firm nie sprawdzały, a ja nie byłam zadowolona. Jednak przeczytałam na opakowaniu, że warto spróbować, a dodatkowo kusi mnie jego naturalność, bo ma ekstrakt z jednokomórkowej alki Tisochrysis lutea, zimno tłoczony olej chia, masło mango, olej abisyński, olej winogronowy, olej z orzeszków macadamia, olej sezamowy, olej kukurydziany, słonecznikowy i witaminę E. Skład ciekawy prawda? Z resztą jeśli nawet nie będę po nim chuda i szczupła, to wiem że jest spora szansa na zmianę wyglądu moich ud, ich jędrności i zmian innych wad. Używamy tego produkty po kąpieli, intensywnie wmasowując w problematyczne miejsca skóry. 

Co myślicie o #ResiboBodyFriends? Dajcie koniecznie znać czy na coś się skusicie.

5 komentarzy:

  1. Ten odżywczy stosowałem rok temu, świetnie odżywiał skórę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten antycellulitowy,ujędrniający balsam musi być mój 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie nim zaciekawiłaś! Chyba muszę co wypróbować, ciekawe czy by się spisał.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, też nie wierzę w działanie takich jak ten drugi, ale może choć trochę pomaga! ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten balsam wyszczuplający i bardzo go lubię, oczywiście nic samo się nie zrobi ale bardzo lubię go używać na mój drugi pod -brudek i muszę przyznać że faktycznie pozytywnie wpływa na jego redukcję. Ten drugi balsam jest mi obcy, ale wszystko przede mną, może faktycznie warto skorzystać z promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger