17:23

Frida Kahlo - idolka na koszulce


Kto z Was uwielbia koszulki z nadrukami?
Do tej pory nigdy, jakoś nie byłam do nich przekonana ale ta z Fridą mnie urzekła. Nie dość że to moja idolka, ale też wielka inspiracja. 
Pokazuję się też pierwszy raz aż w takich krótkich spodenkach i miałam codo tego mieszane uczucia, ale jestem sobą, i mam do swojej osoby wielką miłość i szacunek, dlatego nie ma się czego wstydzić jeśli chodzi o nogi, brzuch czy ręce. Uwielbiam każdą ze swoim wad, a nawet uważam je za swoje zalety. Cała stylizacja pochodzi ze sklepu Shein. Niżej będziecie mieli bezpośrednie linki do spodenek i koszulki, ale chcę Wam przekazać również to, że mam dla Was zniżke do tego sklepu z hasłem KAHS20.

Wiem że dawno nie było na moim blogu dłuższych tekstów, przemyśleń, ale powiem szczerze że brakuje mi weny. Mam nadzieję że niedługo wróci i znów będę Was zamęczać. A teraz przejdźmy do zdjęć.








I jak Wam się podoba taka stylizacja?
Dajcie koniecznie znać.

4 komentarze:

  1. koszulka z Fridą jest świetna. :) ja osobiście uwielbiam nadruki na koszulkach i często takie właśnie noszę, ostatnio zakupiłam sobie "Kołdriana", czyli Kordiana w kołdrze. <3
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam stylizacje na Insta i musiałam wejść i zobaczyć więcej! Świetnie wyglądasz i super ci w krótkich spodenkach ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. Najważniejsze to akceptować siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie extra! A koszulki z nadrukami to życieee! Jak zwykle przesadzam, bo prostu bardzo je lubię! ❤ Bardzo dobrze, że się kochasz i akceptujesz oraz nie wstydzisz swoich nóżek! ~olaa.xv

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger