19:29

Kochać samego siebie?

Witajcie!

Kochać samego siebie? - to dzisiejszy temat. Co to właściwie znaczy? Czym to jest? Czy każdy siebie kocha?

Zacznijmy od tego, jak zinterpretować miłość do samego siebie. To jest jednak ciężki orzech do zgryzienia, ale ja widzę to w dość prosty sposób. Kochać siebie, to znaczy uwielbiać każdą część swego ciała, wady przekształcać na zalety i w ten sposób je interpretować. Kochać siebie, to pewność która zawsze Ci towarzyszy, to uczucie tego że jesteś najlepszy, to myśl która mówi Ci  'dasz radę, jesteś najlepsza/y, dasz radę!'. Gdy kochasz siebie, to wiesz to. 
Najważniejszą rzeczą i najcenniejszą jaką posiadamy to my sami, jesteśmy kowalami własnego losu i to co zrobimy ze sobą, jest tylko zależne od nas. To my jesteśmy swoimi hejterami, to my sami siebie blokujemy, to my nie pozwalamy sobie zrobić kolejnych kroków. Dlaczego tak jest? No właśnie, odpowiedź u każdego jest indywidualna, może to być choroba - fizyczna i psychiczna, rodzina, partner, środowisko. Trzeba zrozumieć co tak na prawdę Cię ogranicza. 
Ja wiem dobrze co mnie ogranicza, i jak wy znajdziecie powód to jesteście już na drodze do sukcesu. Dlaczego? Dlatego, że każdy z nas po uświadomieniu tego punktu ograniczenia, może go zmienić, pokonać lub go pokochać to już indywidualna sprawa, ale gdy już to się uda, to uwierzcie dalej będzie już dużo prościej. 
W moim przypadku jest to choroba, pojawiła się na samym starcie mojego życia. Nie akceptuję jej, i nigdy nie akceptowałam. Żyłam z dnia na dzień, myśląc co zrobiłam źle, dlaczego jest tak a nie inaczej. Nigdy nie kochałam siebie, i nadal nie kocham. Lubię, ale to coś innego. Często dzieję się tak że nie umiemy sobie poradzić z pewnymi rzeczami, ale wystarczy trochę czasu by pokonać problem. W moim przypadku musiałam dojrzeć, i w końcu mi to wyszło. 
Każdy lub większość w nowy rok wchodzi z postanowieniami, a ja zaczęłam działać nad pokonaniem choroby w grudniu, nie myśląc o tym jako moje postanowienie. Rok 2017 zaczął się dla mnie normalnie, jak każdy inny, ale nagle zrozumiałam w połowie stycznia czego chcę od życia, i jak chcę żyć.
          Chcę kochać siebie, i życzę tego każdemu z Was. 
PS: Dajcie znać co myślicie o temacie kochania siebie, jestem ciekawa waszych przeżyć i waszych doświadczeń. Całuski 💗

10 komentarzy:

  1. perfect!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś może miałam problem z akceptajcą ciała, ale nigdy nie przestałam siebie kochać. Muszę siebie kochac, żeby być dalej sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a co ważniejsze gdy kochamy siebie to wszystko staje się łatwiejsze. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Oj tak miłość do siebie to akceptacja, w końcu nie zamienimy się z nikim na wygląd/wage. Jedynie możemy nad sobą pracować, ale i tak gdy nie polubimy siebie samych nic z tego nie będzie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci tej miłości do siebie, ponoć jeśli się nie kocha siebie to nie można oddać się komuś w pełni, pokochać kogoś w pełni. Mam wrażenie, że to jest częściowo słuszne. Jak zaakceptować kogoś w całości, skoro ma się problem z zaakceptowaniem w całości samego siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się do ostatniego, lecz ja swojego B. bardzo kocham, ale to były dwa lata ciężkiej pracy. Historia bardzo skomplikowana, ale na pewno kiedyś o tym opowiem. Dziękuję za komentarz i wsparcie. Jestem na bardzo dobrej drodze ku pełni szczęścia. Zapraszam do siebie częściej, i jeszcze raz dziękuję. Takie komentarze mnie uszczęśliwiają :)

      Usuń
  5. świetnie!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger