17:32

be young and in love

Moi drodzy, postanowiłam wprowadzić serie postów związanych z jedną z moich pasji, mianowicie Fotografii. Posty te będą posiadały tytuły związane z tekstem piosenek. Myślę że będą wtedy chociaż się wyróżniać wśród innych nagłówków. Jeszcze nie wiem jak często te posty będą się pojawiać, ale będę starała się dodawać je jak najczęsciej. 




Pierwszy post to zdjęcia robione z moją siostrą Anią. 
Nie mam pojęcia co więcej napisać, ponieważ jeszcze jedna seria znajduje się na blogu 
pt. Fotografia - pasja od dzieciństwa. W tej serii opisuje kroki jakie poczyniłam i pojedyncze zdjęcia które są dla mnie znaczące a tu będę umieszczać tak zwane zdjęcia z sesji.

Przy okazji, pewnie większość z was zna, ale muszę dodać tu link do ukochanej piosenki.
Zwariowałam na jej punkcie.


Dobra, nie przedłużając zapraszam do oglądania.












Na koniec podziękuję wam za obejrzenie zdjęć. Zapraszam do obserwowania po więcej ciekawych postów, i zapraszam do zostawienia swojego zdania :)

Całuski 💋

7 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie mega! oderwac oczu nie można!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Zakochałam się w tej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na serię z fotografii :) + masz mega fotogeniczną twarz, super foty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pochwalenie pomysłu a co do twarzy to przekaże siostrze. Na pewno wpadne do was :D

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia naprawdę, sama pasjonuję się fotografią, więc powinnaś uwierzyć w moje słowa. Masz potencjał :)
    Bardzo ciekawie wymyśliłaś tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, czekam na więcej. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger