10:14

Wielka Promocja SHEIN


Hej!

Dziś przychodzę do Was z pewną informacją. Na stronie SHEIN trwa wielka promocja nawet do 85% taniej. Jak wiecie ja od dawna jestem związana z tą marką i uwielbiam ich produkty, ponieważ dla większych rozmiarów mają szeroki wybór a to chyba najbardziej lubię. Na tą okazję mam dla Was również kod rabatowy który daje dodatkowo 10% zniżki na asortyment z całej strony. 

Wystarczy że wpiszecie shsale436 i możecie korzystać do woli. Powiem Wam szczerze, że ja myślę ze ta promocja to idealny moment na skompletowanie wiosennej szafy. Dużo modnych wzorów, świetny asortyment i jak na przesyłke z zagranicy jest dość szybko. 

Osobiście jestem fanką a jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o promocji, koniecznie zajrzyjcie na ich stronę KLIK

Jeśli chcecie wiedzieć na jakie ciuszki wyczekuje to niedługo wrzucę z nimi zdjęcia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger