08:32

Cudowne rzeczy z Shein


Hej!

Jakiś czas temu pisałam Wam o wielkiej promocji na stronie shein a teraz Wam chcę pokazać co ja sobie upolowałam. Jednak zanim przejdziemy do zdjęć, chcę tylko napisać że jestem ogromnie zaskoczona piżamką którą zamówiłam. Szczerze mówiąc bałam się że jej materiał nie będzie taki miły, a przeżyłam totalny szok. Produkt jest idealny, miły i te 7 rzeczy które wchodzą w zestaw są na prawdę świetnej jakości. Dla mnie to cudowna sprawa, i mogę Wam polecić z całego serca. Nie przedłużając - zapraszam do zdjęć. Zapomniałabym! Macie ode mnie super kod promocyjny kahs15 który działa na rzeczy z działu plus size ale łapcie też kod na całą stronę któy daje 10% zniżki po wpisaniu kahsQ2. 


Piżamka - klik id: 638049
Sukienka - klik id: 608992


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger