19:09

Już chcę lato


Hej!

Dziś chciałabym Wam pokazać stylizację jak dla mnie już letnią, która jest ze współpracy z SHEIN. Powiem szczerze, że już bardzo potrzebuję lata dlatego wykorzystałam godzinę ciepła i słońca na zrobienie tych zdjęć. A jak Wam się podobają? Ja już od dawna marzyłam o ogrodniczkach a te totalnie spełniają moje oczekiwania. Macie w szafie tego typu spodnie? Ja uważam że jest to must have w szafie bo idealnie sprawdzają się w stylizacjach luźnych jak i bardziej wyjściowych. Mam nadzieję że za jakiś czas Wam pokażę jeszcze te spodnie w innej wersji. Dodatkowo z kodem KAHS15 macie dodatkową zniżkę na produkty które możecie znaleźć też w tym linku - klik


OGRODNICZKI - klik id: 593071
KOSZULKA - klik id: 626640



2 komentarze:

  1. Genialne szelki brawo brawo brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chcę już lato☀ ślicznie wyglądasz w tych ogrodniczkach!❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger