19:57

Grudzień z Kahs

Ten post będzie bardzo odstawał od wcześniejszych, ponieważ będzie czysto informacyjny.
Przedstawić w nim chcę swój plan na Grudzień oraz swoje plany, może przyszłościowe, ale to co właśnie od 1 grudnia zacznę wdrążać w swoją działalność internetową.

1. Instamas

Co to ten instamas? 

W nim chodzi mianowicie o to, że każdego dnia przez okres czasu kalendarza adwentowego, codziennie na swoim instagramie będę dodawać zdjęcie które będę stareać się utrzymywać w klimacie świątecznym. Chcę tym Was zachęcić do przeżywania okresu tak, jakby te święta były i nie tyle co oczekiwać ich, ale przez cały czas cieszyć się jakby to już trwało, a święta będą tylko dopełnieniem do tego cudownego okresu. 

Jak to ma się wiązać z bejbasami?

Mianowicie, każde moje zdjęcie będzie z #InstamasKahs i tym hashtagiem zachęcam też włąśnie Was do udziału i tak samo tagowania zdjęć. W zależności od ilości osób chętnych do uczestniczenia w całej idei - chcę dodawać najlepsze zdjęcia na story i tym samym dodawać do specjalnej wyróżnionej relacji na swoim profilu.

Co jeszcze szykuję?

W każdą sobotę grudnia - prócz 1 grudnia - na IGTV będą się pojawiać tygodniowe vlogmasy. Zobaczycie mój tydzień w pigułce, a na celu ma to by przekonać się do nagrywania i zacząć może działać na YT.

Tylko vlogi na IGTV?

Nie, zobaczycie również 2/3 filmiki związane ze świętami.

Będzie coś na instastory?

Tak, w moim celu jest codziennie dodawanie minimum 5 stories, będę z Wami otwierać również kalendarz i mam nadzieję że powrócą te moje zabawne filmiki które wiem że lubicie.

A lajwy?

Nie mogłoby ich zabraknąć! Standardowo raz w tygodniu będę taki robić i postaram się go utrzymywać w klimacie świąt.

2. Bejbasy

Powracają bejbaski, czyli co tygodniowe wybieranie najaktywniejszych obserwatorów, któzy pojawią się na moim story oraz w wyróżnionej relacji. W grudniu jednak co tydzień będzie aż 6 osób. Z pierwszych 6 osób wybiorę jedną któa dostanie ode mnie mikołajkowy prezent, w połowie grudnia wybiorę kolejną i na święta również. Tak więc będziecie mogli zgarnąć jeden z 3 upominków. Wiem że dla Was jest to fajna forma wynagrodzenia pobytu ze mną, a dla mnie mega frajda odwdzięczenia się za miłóść jaką mi dajecie. Tym razem widoczność bejbasów będzie aż do końca stycznia więc w wyróżnionej relacji będziecie mogli może znaleźć siebie? 

Mam nadzieję że to wszystko się Wam podoba i chętnie będziecie brać udział w tym, i przeżywać każdy dzień tak cudownie, by święta cieszyły nas jeszcze bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger