09:44

TAG - 40 przypadkowych pytań

Hej Misie!
Postanowiłam stworzyć post dotyczący tego co w tytule. Dość długo zastanawiałam się nad takimi formami postów, jednak pomyślałam, że skoro chcę się rozwijać to muszę próbować ciągle nowych rzeczy, tak więc o to ten TAG. Zaczynajmy!


Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Byłam w łóżku ale to nie ma znaczenia, cnie? 😋

Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Niee.... nie no, jako małe dziecko zdarzało mi się połknąć np 5 zł, zjeść kredkę i piach. Cóż, chyba każdy w dzieciństwie robił podobne rzeczy. 😀

Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, moja pościel 💓

Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Na urodzinach mojego siostrzeńca 💫

Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Dwójka moich przyjaciół 💪

Czy tęsknisz za kimś teraz?
Już nie, bo mam tą osobę obok siebie.

Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Nie mam jeszcze 🙅

Czy masz na sobie skarpetki?
Niee, już za gorąco mi na skarpetki.

Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie, ale mam zamiar się wybrać w ciągu najbliższych pięciu 😇

Czy jest Ci gorąco?
Nie, mimo 25 stopni w cieniu jest mi wręcz idealnie. Z resztą ja uwielbiam upały, przynajmniej czuję lato 💛

Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Tymbark - jabłko aloes 💚

Co ostatnio jadłaś?
Kanapkę 😉

Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
To czy wszystkie moje plany się powiodą 💭

Jaka pogoda jest za oknem?
Jest pięknie i słonecznie 💁

Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Jeszcze się nie umyłam, więc nie mam 👍

Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak mniej więcej co dwa tygodnie chodzę 😂

Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Mój najlepszy przyjaciel siedzi na przeciwko mnie, a najlepsza przyjaciółka robi obiad (mama).

Czy masz opaleniznę?
Jeszcze nie, ale czuję że gdzieś za miesiąc znów będę mulatką 🙈

Czego teraz słuchasz?
Czegoś co B. mi puszcza, nie wiem co to 😫

Czy kolekcjonujesz coś?
Chyba raczej nie. 

Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Em, może nie przez policję ale straż miejską, to by było półtora miesiąca temu. Wspominam to zatrzymanie mimo wszystko sympatycznie 😋

Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Mrożoną owszem.

Co napisałaś w ostatnim smsie?
'ok' - tak bardzo długa wiadomość 😂

 Lubisz ostre przyprawy?
Raczej nie, chyba że mam ochotę ale to na prawdę rzadko.

Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Wczoraj, ale zaraz znów wezmę.

Czy jesteś bogata?
Lel, takie rzeczy każdy interpretuje pod siebie i może nie mam milionów na koncie, to mimo wszystko czuje się bogata, ale w piękne chwile i doświadczenia.

O której godzinie chodzisz spać?
Różnie, ale chyba około 23. 💤

O której godzinie budzisz się rano?
Zależy, ale chyba o 10.

Jaki film ostatnio widziałaś?
Ostatnio oglądałam Wielkie Wesele.

Jaki masz dzwonek w tel?
Podstawowy.

Jaki jest Twój kolor oczu?
Jej piękne czarne oczy... nie no ciemny brąz, zależy jak się patrzy. 💟

Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Na Słowacji przez godzinę. 

Ile masz rodzeństwa?
Nie mam.

Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop.

Co planujesz dziś robić?
Nie mam pojęcia, serio

Kiedy ostatni raz płakałeś?
W piątek, jak rozcięłam sobie rękę. 😔

Jakie jest twoje ulubione radio?
Jasne że Eska.

Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Pizze 🍕

Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Spałam!

Czy masz zwierzęta?
Mam, śliczną suczkę 🐶

Dzięki wielkie za przeczytanie, dajcie znać co myślicie o tego typu postach i może napiszcie mi kilka odpowiedzi na wybrane pytania? Całuski!

Zapraszam do obserwacji, by być zawsze na bieżąco 👄

Facebook - klik
Instagram - klik
Snapchat - kahs_design

8 komentarzy:

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger