14:47

Zacznij doceniać chwile

W moich postach jak zdążyliście zauważyć, poruszam dość ciężką tematykę i w sumie smutną. Dziś chciałabym to zmienić, od A do Z napisać tekst wyłącznie pozytywny.



Każdy z nas ma problemy, większe lub mniejsze, jednak dla każdego są tak samo istotne. Często nawet sama sobie powtarzałam, że inni mają gorzej jednak problemy dotyczące nas samych są dla nas priorytetowe i pochłaniają nas. Sztuką jest nauczyć się korzystać z tych małych, a zarazem istotnych momentów które dają najwięcej szczęścia. Muszę przyznać, że jakoś kiedyś nie zwracałam uwagi na te chwile, dlatego myślę też, że byłam aż tak nieszczęśliwym człowiekiem, ale od kiedy umiem doceniać jedną krótką chwilę z moim B. z przyjaciółkami, czy nawet mamą to stałam się lepszym człowiekiem.


Najważniejsze jest docenianie małych momentów, kiedyś jeszcze tego nie potrafiłam, bardziej nauczyłam się tego podczas uczęszczania do szkoły średniej. Za każdym razem, patrzyłam w okno i podziwiałam naturę i to właśnie ona nauczyła mnie tej sztuki, z czasem zaczęłam dostrzegać więcej piękna w moim otoczeniu i nie zwracałam już uwagi tylko na naturę, doceniam fotografię, nawet to że wstaję. Nauczyłam się dzięki moim chorobą doceniać życie, ponieważ zrozumiałam że każda chwila jest cenna i nigdy nie wiadomo co może się za chwilę stać. Trzeba żyć tak, żeby na łożu śmierci powiedzieć, że żyło się pełnią życia.



Jeśli chcesz zacząć żyć szczęśliwie, zatrzymaj się. Rozejrzyj się dookoła, spójrz na wszystko z innej perspektywy, schowaj na chwilę gdzieś problemy i skup się na tym jednym momencie. Odrzuć myśli, uśmiechnij się i krocz przez życie jako nowy ty. Wiadomo, nie da się tak cały czas, lub da tylko ja jeszcze tego nie opanowałam, ale wiadomo, niektóre problemy nas przytłaczają. Cieszmy się więc naszym życiem i kroczmy dumni z siebie. Moje pytanie do Was. Czy doceniacie każdą chwilę?

Facebook - klik
Instagram - klik
Snapchat - kahs_design

4 komentarze:

  1. Kochana to Ja! Już dodałam Cię wszędzie i na isntagramie, facebooku i tutaj! I według mnie wszędzie masz za mało osób obserwujących bo jesteś świetna! Przeczytaj wiadomość na IG ! <3

    Paula :-)
    Chudnij z Dowlaszem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :) Taki prawdziwy :D Bardzo mądre, przemyślane posty :D Zgadzam się z Paulą, że zdecydowanie za mało obserwujących, ale myślę, że to wszystko się jeszcze rozkręci :* Pozdrawiam kochaniutka :* Dołączyłam do skromnego narazie grona obserwatorów :D Powodzenia :*

    A.
    agrafka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger