19:37

Zestaw do Hybryd od Pierre Rene


Cześć Wam!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem w którym chciałabym Wam przedstawić zestaw do robienia paznokci hybrydowych jakie oferuje nam firma Pierre Rene. Po pierwsze na wstępie chcę zaznaczyć że pierwszy raz o lakierach i sprzęcie do tworzenia stylizacji paznokci dowiedziałam się jakieś 4 miesiące temu i sporo czytałam o tych rzeczach jak i oglądałam kilka filmów na YT. Powiem szczerze że opinie były podzielone, ale u jednego zawsze rzecz się sprawdzi a u innego nie. Zależy od naszej skóry, struktury paznokcia czy innych czynników. Ja osobiście jestem MEGA zadowolona, a jestem już po kilku testach. No dobra, ale najważniejsze pytanie. 



Co znajdziemy w takim zestawie?

  • lampa led 6V
  • baza
  • dwa topy
  • primer
  • clener
  • pyłek
  • bloczek polerski
  • lakier hybrydowy


Lampa Led 6V

Jest to piramidka, której czas utrwalania trwa 30 sekund. Myślę że to produkt idealny do domowego manicure. U mnie sprawdza się perfekcyjne chociaż wiem że w przyszłości będę chciała zakupić lampę o większej mocy. W każdym razie ja przy bazie włączam lampę 4 razy, przy lakierze dwa a przy topie również dwa. Jestem raczej osobą która woli zrobić coś kilka razy dla pewności. Ja powiem Wam że uwielbiam to, że lampa jest mała i idealna na wyjazdy. Tak właściwie to właśnie jadę z nią do Ostródy, więc to ogromny plus!

Baza 

Jest to Baza Żel podkładowy i rzeczywiście ma formę żelu. Producent zapewnia nas ze zwiększa przyczepność lakieru do paznokcia i przedłuża jego trwałość, ale powiem Wam, że świetna też jest jako baza pod żel! Oj tak,ja jestem taką formą zachwycona i na prawdę nie narzekam. Żel trzyma się wyśmienicie i na prawdę nie ma uczucia "o boże zaraz mi się odczepi paznokieć" bo chyba nie tylko ja takie zmartwienia mam.


Top Coat i Dry Top

Dwa topy które nadają połysk naszym paznokciom i powiem Wam, że zwykły top coat jest na prawdę świetny, ale dry za to idealny do pyłku który miałam w zestawie a co najfajniejsze, nie wytwarza warstwy dyspersyjnej. Ja osobiście jestem mega zachwycona jednym i drugim topem.

Primer 

Jest to produkt służący do odtłuszczenia płytki, jest to na prawdę (ja uważam) produkt niezbędny, bo dzięki temu zawsze mam wrażenie że paznokcie całkiem inaczej się trzymają.


Pyłek 

W moim zestawie znajdował się pyłek holo którym obsługiwać jeszcze muszę się nauczyć, chociaż po części już mi wychodzi. Tak na prawdę uważam ze pyłki ogólnie są fajnym sposobem na urozmaicenie naszego manicure. Powiem szczerze że na stronie producenta jest napisane że pyłek powinien pójść na Dry Top i to dlatego ja nie ogarnęłam początkowo bo jestem w tym świeża ale za drugim razem gdy robiłam to wyszło!


Żel i szablon

Dodatkowo od Pierre Rene mam żel i szablony i tutaj jestem w totalnym szoku. To dlatego, że nie wiedziałam że te produkty mogą być tak świetne. Szablon wiadomo trzeba umieć podkładać itp, ale na tym jakoś o wiele łatwiej mi to wyszło, ale żel mimo tego że jest gęsty na moich paznokciach trzyma się niesamowicie dobrze! Jest na prawdę dobry i mimo że kiedyś myślałam że jak są tańsze żele to są gorsze, to nie jest prawda, bo ten jest genialny! A z bazą tak jak pisałam wcześniej, współgra perfekcyjnie.



Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zestawu i produktów zawartych w nim, pierwszy raz sama tworze paznokcie a te wszystkie produkty są tak przyjazne w użyciu, że na prawdę nie sprawia mi to ogromnych trudności. Jestem zachwycona i mogę na prawdę Wam polecić system hybrydowy od Pierre Rene. ♥

PS. Nie jestem profesjonalistką, a jedynie osobą która rozpoczyna swoją przygodę z hybrydami oraz stylizacją paznokci, dlatego piszę to z perspektywy własnie takiej osoby. Może kiedyś będę wiedziała więcej .

1 komentarz:

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger