11:33

Palmiarnia Łódź czyli stylizacja SHEIN


Hejka naklejka!

Dziś chciałabym Wam pokazać sukienkę ze sklepu SHEIN, w której się po prostu zakochałam. Od dawna marzyłam o takiej białej sukience która w tym okresie letnim sprawdza się idealnie. Chociaż muszę przyznać, że dodatkowo zdjęcia w scenerii jaką dała mi Palmiarnia w Łodzi bardzo mnie urzekają. Jest to piękne miejsce, którego zwiedzanie zajmuje dużo czasu, ale ten czas zaliczyć można do jednych z lepszych. Oczywiście jeśli jesteście ciekawi mojego pobytu w Łodzi, odsyłam Was do mojego vloga którego wrzuciłam na IGTV. Tutaj macie link - https://www.instagram.com/tv/BkdYkqQlT0Y/

Nie przedłużając, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. Pamiętajcie by koniecznie dać mi znać jak Wam się podoba stylizacja. Możecie mieć 20% zniżki przy zamówieniu powyżej 59$ na hasło kahs20, a wystarczy że klikniecie tutaj.


Sukienka - klik
id: 467426






3 komentarze:

  1. Świetnie w niej wyglądasz, uwielbiam hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są zachwycające<3 Piękna sukienka, na prawdę Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta sukienka, pasuje to tej dżinsowej kurteczki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger