17:00

Grubas na pikniku // Stylizacja Cellbes


Witajcie moi drodzy!
Pierwsze moje pytanie do Was - Uwielbiacie pikniki? Ja kocham, nawet jeśli robię je u siebie na podwórku. Dlatego też przygotowałam dla Was propozycję stylizacji z ubraniami ze sklepu Cellbes ale też kilka niezbędników które trzeba ze sobą zabrać. Ciekawi? No to przewijajcie dalej.


Niezbędniki piknikowe

Kocyk 
To chyba najważniejszy punkt, ponieważ musimy mieć na czym siedzieć, a jak się siedzi na samiusieńkiej ziemi to wilka złapać można prawda? Poza tym, chyba śliczny kocyczek to może być główna atrakcja, bo zawsze jest przyjemniej w cudownym otoczeniu z super dekoracjami.


Jedzonko i piciu
Najważniejsza zasada, przygotujmy coś smacznego, co bardzo lubimy, mogą to być owocki, sałatka, kanapeczki, coś co można z łatwością wsadzić do plecaka lub koszyka. Nie zapominajmy o nawadnianiu, dlatego od siebie polecę wodę do której możemy dorzucić różne owocki.



Rozrywka
Ta kategoria zależy od naszej kreatywności i chęci. Możemy wziąć karty, książkę, planszówkę, głośnik czy inne rzeczy, które mogą nam uprzyjemnić taką chwilę. Ja przykładowo kocham książki, ale też karty i grę w tysiąca, więc zawsze zabieram to ze sobą. 



Koszula - klik



Spodnie - klik




Biały T-shirt - klik




I jak Wam się podoba tego typu post? Mam nadzieję że bardzo, a zdjęcia samej mi się podobają i może zabrzmi to trochę pusto ale teraz już nawet podoba mi się jak wyglądam w pozycjach siedzących. Dajcie koniecznie znać w komentarzu, i pamiętajcie - więcej o mnie na instagramie @kahsdesign

PS. Specjalnie dla Was dodałam kilka zdjęć z moją miłością, czyli psiakiem. Miała jakiś dobry dzień więc i troszkę modelingowała.

4 komentarze:

  1. Oj muszę przyznać, że dawno byłam na pikniku, aż chętnie bym sobie teraz poszła
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jak ktoś zdrabnia, źle to się czyta. fajna sesja tak po za tym.
    Pozdrawiam, Weronika
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sesja, pikniki latem to jest to ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku jejku jakie cudowne zdjęcia <3 jadę do Ciebie zrobimy sobie taką wspólną <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger