18:00

Wreszcie na minusie 37 kg! // PODSUMOWANIE


Przychodzę do Was z cudownymi wiadomościami dotyczącymi mojej przemiany.
To będzie już trzecie podsumowanie i chciałabym Wam skrócić ostatnie moje miesiące. Przypomnę tylko, że operacja odbyła się 18.10.17 czyli jestem już po niej prawie 6 miesięcy. Waga z jakiej startowałam to 150 kg, waga dzisiejsza to 113 kg. Jestem szczęśliwym człowiekiem a co najważniejsze o wiele zdrowszym. Wiadomo, jak każdy przechodziłam przez cięższe chwile, w których to miałam swoje zachcianki, o których Wam wszystko zaraz opowiem.

zdjęcie październik 2017

WAGA

maj 2017 - 150 kg
październik 2017 - 140 kg
dziś - 113 kg

Doskonale sobie zdaje sprawę, że osoby po tego typu operacjach, zdarza się że chudną dużo więcej, ale ja sobie nie mam nic do zarzucenia, nie muszę schudnąć w miesiąc 15 kg, mogę stopniowo, bo wiem, że skóra nie koniecznie będzie zwisała, a ja nie będę musiała poddawać się operacji usunięcia tych fałd. Przede mną jest jeszcze bardzo długa droga, ale wiem że dam radę, i wiem że nie robię tego by wyglądać bosko i nie wiadomo jak, a dlatego, żeby być zdrowszą i wyeliminować wszelkie zagrożenia, dotyczące mojego życia.


CENTYMETRY

Przed operacją:
Obwód brzucha - 146 cm
Obwód biustu - 150 cm
Obwód prawego, lewego uda - 85,86 cm
Obwód bioder - 138 cm

W pierwszym podsumowaniu:
Obwód brzucha - 130 cm
Obwód biustu - 133 cm
Obwód prawego, lewego uda - 70,71 cm
Obwód bioder - 122 cm

Dziś:
Obwód brzucha - 112 cm
Obwód biustu -  113 cm
Obwód prawego, lewego uda - 64,63 cm
Obwód bioder -  111 cm


Moje życie codziennie

Muszę przyznać, że jem wszystko oczywiście bez zmian, bo w małych ilościach. Mam dni kiedy nie chce mi się jeść i nie wyrabiam normy kalorycznej i białkowej, walczę z tym ale czasem po prostu nie umiem w siebie wpychać. Czasem jem na prawdę dużo i wtedy norma kaloryczna i białkowa nie jest przekroczona a nawet czasem brakuje. Mam dni kiedy sobie pozwalam na zbyt wiele, bo ostatnim czasem miałam ochotę straszną na czekoladę truskawkową i jadłam ją cały dzień, z przerwami ale oczywiście wtedy nic dodatkowo nie jadłam tylko miałam czekodzień. Zrezygnowałam z cukru białego i dalej zastępuję go ksylitolem, natomiast jeśli chodzi o kawę i herbatę to oczywiście odzwyczaiłam się od słodkiej i nawet ostatnio biorąc łyka od Bartka, bardzo mnie odrzuciło. Przestałam pić napoje gazowane, a jak już mam ochotę to odgazowuję i i tak nie biorę więcej niż dwa łyki, uwierzcie mi czasem aż mi nie dobrze się od nich robi.


Ćwiczenia

Miałam okres czasu od połowy stycznia do końca lutego w którym to dzień w dzień ćwiczyłam. Było to kardio, aerobox, i interwały. Niestety pod koniec zachorowałam i gdy robiłam planowane ćwiczenia, pojawiły mi się mroczki przed oczami i odpuściłam sobie na czas choroby, bo miałam w sobie totalny brak energii. Wiem, że moim ogromnym błędem jest to, że nie mogę zmotywować się do ćwiczeń i jest mi z tym bardzo ciężko, jednak wiem że za jakiś czas znów do tego wrócę, tylko muszę się teraz wdrążyć w nowy tryb życia. Nie mam zamiaru siebie w tych kwestiach tłumaczyć, bo po prostu leń ogromy we mnie wszedł. Przyznaję bez bicia.


Podsumowanie

Możliwe, że to jak chudnę i w jakim tempie jest złe, nie wiem. Jednak od początku dla mnie najważniejsza była kwestia zdrowotna i moim największym sukcesem jest to, że pozbyłam się wielu chorób które mnie wykańczały. Teraz walczę o "uśpienie" chorób które mam od dziecka by móc mieć dzieci i normalny przebieg ciąży. Cieszę się z tego, że ważę i mieszczę się w ubrania z okresu gimnazjum, ale najbardziej boli mnie jedna kwestia. Dlaczego wtedy nikt mi nie chciał pomóc? Ale teraz to już nie jest ważne, nauczyłam się wielu rzeczy dzięki sytuacją jakie przeszłam, a to co się stało to się nie odstanie. Następne takie podsumowanie zobaczycie za jakiś czas, gdy przyjdę do Was z kolejnym sukcesem.

Pamiętajcie o obserwowaniu mnie na Instagramie - @kahsdesign - bo właśnie tam możecie być z moim dniem codziennym i moimi małymi osiągnięciami na bieżąco.
Całuski!


8 komentarzy:

  1. Brawo! Powoli małymi kroczkami, dużo już osiągnęłaś i życzę Ci dużo siły i zaparcia na kolejne dni! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow SUPER oby tak dalej! Małymi krokami do celu! Tylko pamiętaj wszystko z umiarem nie warto przesadzać. Najlepszym sposobem jest zdrowa dieta, sport, wysypianie się i dążenie do spełnienia marzeń. TAK TRZYMAJ DZIEWCZYNO! GRATULUJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Blisko 40kg to fenomenalny wynik! Jesteś mega odważną i zdeterminowaną dziewczyną ! Trzymam kciuki za dalsze postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś moją wielką motywacją i wiele zrozumiałam dzięki Tobie :) wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili, zachęcam z całego serca aby zaobserwowali Twój Instagram, bo tam pokazujesz nam się codziennie - motywujesz, poprawiasz humory, czasami wprowadzasz w zadumę nad własnym życiem i tym co dzieje się na świecie :) Tam dopiero możemy Ciebie poznać i gdyby nie IG dalej nie wiedziałabym jaką wartościową jesteś osobą <3

    Gratuluję przemiany i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję �� kochana życzę ci jak najwięcej takich sukcesów ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Podziwiam takie osoby jak ty - które dążą do określonego przez siebie celu, i się nie poddają! Najważniejsze zdrowie, tak jak mówisz. Dlatego życzę Ci byś chudła w zdrowiu, i byś osiągnęła wymarzoną sylwetkę! Buziaki, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger