17:00

Delia Cosmetics - produkty do brwi


Cześć Słoneczka!
Ostatnio coś dużo u mnie recenzji produktów, ale doskonale wiecie, że gdybym nie była czegoś w 100% pewna, to bym o tym nie pisała. Dzisiaj przed Wami recenzja i pierwsze wrażenie produktów od Delia Cosmetics, które przeznaczone są do naszych brwi. Przy okazji, wiedzieliście że firma obchodzi swoje 20 lecie? Jestem zaskoczona. Dobrze, wracając do produktów które dzisiaj Wam przedstawię, muszę przyznać, że jest ich bardzo dużo i na pewno nie wszystkie wykorzystam, co tym samym wiążę się z rozdaniem dla Was. Więcej informacji już niedługo, więc zapraszam Was do obserwacji mnie na Instagramie, gdzie rozdanie będzie się odbywać. 


Paczuszka która do mnie przyszła, muszę przyznać, że bardzo mi się podobała pod względem estetycznym jak i zawartości. Na zdjęciu powyżej widzimy aż 22 produkty do brwi. Są to Henny, żele, pomady oraz wiele innych.


Muszę przyznać, że Kremowe Maskary do brwi, to coś dla mnie nowego, wcześniej takich nie używałam i moje pierwsze wrażenie po użyciu odcienia BROW jest na prawdę świetne, kolor idealnie pasuje nie jest za ciemny ani za jasny, tym bardziej że nie lubię gdy brwi są widoczne na głównym planie, a raczej jak zdobią resztę makijażu. 





Jeśli chodzi o Henny, nie do końca jestem przekonana w swoim przypadku, ponieważ moje brwi są same w sobie wyraziste i mocne i myślę że ten produkt wykorzystam raczej do rzęs, żeby zobaczyć efekt. Jednak z opinii usłyszanych od znajomych czy rodziny, wiem bo widziałam i słyszałam, że te henny są bardzo dobre i co ważniejsze starczają na długi czas, więc myślę to że jak najbardziej na plus. 


Pomad od jakiegoś czasu byłam bardzo ciekawa i chciałam przetestować i zobaczyć jak jest. Świetnie, że miałam okazje w końcu to zrobić, i muszę przyznać, że użyłam w odcieniu ciemny brąz, nakłada się ją wygodnie i idealnie podkreśla brwi, jednak ku mojemu zaskoczeniu, kolor okazał się zbyt mocny na co dzień, jednak wiem, że dam jeszcze temu kolorowi szanse przy robieniu makijażu dla Was lub do zdjęć. 



Żelowe korektory są dla mnie również jedną z ciekawostek. Muszę przyznać że moje pierwsze wrażenie jest pozytywne, myślę że z czasem będę mogła Wam o wiele więcej opowiedzieć na przykład na InstaStory.


To są moi trzej faworyci. Zostawiłam ich na koniec, ponieważ mogę Wam o wiele więcej o nich opowiedzieć. Na pewno Serum na wzrost, będę mocno testować i mam nadzieję, że w końcu mnie nie uczuli. Niestety z tym zawsze miałam problem, jednak chcę dać mu szansę, bo przyznam że bardzo mnie zaciekawił. Druga rzecz to paletka w której znajdziemy wosk i dwa pudry do brwi. Do tej pory jak wiecie lub nie, najczęściej właśnie używałam swojej już starej małej paletki, która czuję że już idzie w odstawkę dla tej od Delia. Wosk który jest w tej paletce, genialnie rozprowadza się na brwiach, a puder uzupełnia perfekcyjnie moje ubytki. Jest to chyba mój faworyt. Trzeci produkt to pęsetka, myślę że ich nigdy za wiele, a ta ma świetny wygląd i dodatkowo bardzo dobrze wyrywa nadprogramowe włoski.


Jak podoba Wam się taka paczuszka? Mieliście już jakieś produkty z tych co pokazałam? Dajcie koniecznie znać w komentarzu. Dodatkowo poniżej dla Was test, który z tych produktów jest dla Was najlepszy.



2 komentarze:

  1. Swietna paczuszka :) Ja z tej firmy miałam do czynienia z henna oraz z tuszem do brwi :) Wydaje mi się, ze dobrze się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna paczuszka! Może w końcu znalazłabym coś idealnego dla siebie. Jako blondynka mam z brwiami największy problem :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger