16:30

10 świątecznych filmów które musisz obejrzeć


Witajcie w kolejnym poście z serii blogmas i muszę Wam powiedzieć, że czuję cały czas jakby był początek grudnia a tu prawie połowa. Chciałabym, żeby ten miesiąc leciał jak najwolniej, żeby w 200% cieszyć się tym okresem, a na razie mam ledwo 80% frajdy. Niestety wygląda ten miesiąc inaczej niż sobie wyobrażałam, no ale mam nadzieję że to nadrobię. 
Dziś przychodzę dla Was z moją top listą filmową na ten okres czasu, które muszę obejrzeć bo inaczej święta będą stracone. Żartuję, no ale to już nie byłoby to samo. Na pewno któryś z nich pojawi się u mnie w instamasie, jeśli chcecie możecie typować w komentarzach, a ten kto trafi pojawi się jego profil na moim instastories (bo go udostępnię heh ♥), tak więc zgadujcie i przy okazji zostawiajcie nicki swoje z instagrama pod postem! To czas zacząć listę.


1. Love Actually
Ukochany film, pełen miłości i totalnie w moim typie. Uwielbiam gdy w filmie pokazanych jest kilka wątków różnych bohaterów, które w ostateczności mają coś ze sobą wspólnego. Mój numer jeden świąt!


2. Listy do M - wszystkie części
Ok, części 3 nie będę teraz oglądać w grudniu bo obejrzałam w listopadzie, ale... jest świetna, tak jak i dwie pozostałe. Bez tego nie wyobrażam sobie świąt. Powiem szczerze, że pierwszy polski film, w którym się zakochałam i myślę że każdy z Was go zna i oglądał chociaż raz.


3. Grinch - świąt nie będzie
Szczerze mówiąc oglądałam go jako dziecko i w tym roku postanowiłam sobie to odświeżyć, tak więc na pewno po takim czasie sobie wyrobię nową opinię, ale z tego co pamiętam był dość ciekawy. Muszę przyznać, że najbardziej chyba powala mnie tak scenografia bo jest wspaniała!


4. Elf
Super film, zabawny i ciekawy. Jeden z moich ulubionych ♥



5. Kevin sam w domu 1,2
Święta bez Kevina to nie święta, co roku od bobasa oglądam, i nie nudzi mi się i cały czas oglądam z tą samą frajdą jak kiedyś.


6. W krzywym zwierciadle : Witaj święty Mikołaju!
Typowo familijny film, któy dosłownie nadaje się do odprężenia i spędzenia przedświątecznych chwil w gronie najbliższych.


7. Czter gwiazdki
Jest wspaniały! Nawet nie wiem co więcej mogę powiedzieć, bo po rpostu trzeba go obejrzeć.


8.  Świąteczna gorączka
Kto nie lubi filmów z Arnoldem S? Ja uwielbiam, a więc i ten musi się znaleźć na tej liście. 


9. Fred Claus – Brat Świętego Mikołaja
Jest świetny i polecam go każdemu. Ciekawy familijny film który na pewno nas uszczęślikwi a nie znudzi.



10. Titanic
Nie wiem dlaczego on znajduje się na tej liście, ale pewnie dlatego że gdy byłam dzieckiem wraz z mamą i tatą siadaliśmy przed telewizorem, odpalaliśmy ten film na video i wspólnie płakaliśmy. To jest jedno z moich ulubionych wspomnień w któych uczestniczy tata. Dlatego też co roku go oglądam, żeby znów poczuć się jak wtedy przed telewizorem.

Mam nadzieję że to zestawienie się podobało. Który z tych filmów jest Waszym ulubionym? Czekam w komentarzu na odpowiedzi!
Zapraszam Was również na swoje social media, żebyśmy mogli wspólnie cieszyć się świętami!

INSTAGRAM - @kahsdesign
FACEBOOK - kahsdesign
SNAPCHAT - kahs_design

2 komentarze:

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger