15:30

Cukinia jak kotlet?


Misie! 
Dziś przychodzę z przepisem dla Was. Wiem, dziwne że na moim blogu takie rzeczy, ale stwierdziłam, ze muszę podzielić się z Wami moim odkryciem, którego nauczyła mnie babcia mojego B. Nie mam pojęcia jak poprawnie nazywa się to danie, ale muszę przyznać że jest cudowne. Osobiście nie przepadam za cukinią, ale w tej postaci jestem jak najbardziej za. Proszę bardzo, specjalnie dla Was.


Dajcie znać czy podoba się Wam taki post i w takiej formie. 
Ktoś z Was znał wcześniej tej przepis? 
Czekam na Wasze komentarze. ♥

Instagram - klik
Facebook - klik

9 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym, ale nie robiłam :D Dobra też jest taka smażona bez panierki obtoczona w przyprawach^^

    Pozdrawiam, Niedoskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jeść cukinię. bardzo fajny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha
    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie umiem gotować Haha ale post ciekawy 😅👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię czasami placki z cukinii tak, jak ziemniaczane. Czyli ścieram cukinię, mieszam z jajkiem i mąką oraz przyprawami i smażę. Są równie smaczne ja te twoje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger