11:01

#OneLoveManchester


Oglądałam live z Machesteru i zrozumiałam, że muszę napisać coś na ten temat.
Jestem zachwycona całą ideą, wszystkim co się działo na scenie. Muszę przyznać, że wzruszyłam się podczas przemów kilku artystów. Postanowiłam też trochę poczytać o całej inicjatywie i dowiedziałam się (chociaż sama również domyśliłam się oczywiście) że to był koncert charytatywny dla ofiar zamachu z 22 maja. Muszę powiedzieć, że przerażam mnie to dokąd prowadzą te zamachy, boję się nawet o tym myśleć, oczywiście mam też na ten temat swoje zdanie, ale myślę że nie jest to czas odpowiedni na tego typu refleksje.

Ariana odwaliła kawał dobrej roboty, bo z tego co widziałam ona była osobą prowadzącą cały koncert. Słuchając jej wypowiedzi zrozumiałam, że nawet widziała się z rodzinami ofiar. Uważam to za na prawdę super sprawę. Mam wrażenie, że czuje się odpowiedzialna za to co się wydarzyło, nawet nie mając na to wpływu. Jest to niesamowite. Wydawać by się mogło, że gwiazda taka jak ona, nie posunęła by się na taki krok. Jest niesamowita i muszę przyznać, że po tych wydarzeniach, skradła część mojego serca.


Oglądając i słuchając live na YouTube zauważyłam jak gwiazdy wypowiadają się właśnie na temat jednoczenia, ale najbardziej chyba poruszyła mnie Katy Perry. Jej przemowa, o wyborze miłości, o tym jak nawet w takich sytuacjach powinniśmy szerzyć miłość, a niekoniecznie nienawiść była... czymś niesamowitym. Ja siedziałam przed komputerem ze łzami w oczach, co raczej jak na mnie nie jest normalne. Dała ludziom zadanie, tym na miejscu czy w jakimkolwiek miejscu na świecie, by dotknęli osobę obok i powiedzieli Kocham Cię. Muszę przyznać niesamowite doznanie. To było coś wzruszającego, nawet nie umiem dokładnie opisać tych emocji. To jakie przesłanie przesłała nam, zwykłym ludziom, znaczy dużo i ja się z nią zgadzam. Powinniśmy kochać siebie, powinniśmy mieć prawo podejmowania wyborów i nikt nie powinien nam zakazać decydować za samych siebie, nikt nie powinien nas zastraszać, a my powinniśmy szerzyć miłość i szacunek do siebie. To nie koniec tego co mnie poruszyło w występie Katy... zaśpiewała Part of Me i przy refrenie podnosiła za każdym razem rękę w górę i pokazywała znak pokoju (wiecie, dwa palce). To co działo się na widowni i w jaki sposób kamera rejestrowała jej akustyczny występ... ona na tle pięknego nieba. To było niesamowite.


Oczywiście było tam bardzo dużo ciekawych osób, Justin Bieber, Miley Cyrus, Little Mix, Coldplay i wiele wiele innych i każde z nich stworzyło piękny występ dedykowany dla ludzi. Bo jak to powiedział Bieber, zło trzeba zwalczać dobrem. Cały koncert to było takie, przeniesienie się w inny świat, gdzie wszystko jest dobre, nie ma problemów większych i jest tylko miłość. Osobiście również myślę, że takie akcje są wspaniałe. Ja do dziś czuję się szczęśliwsza. Czuję napływ dobroci i samych pozytywnych emocji. Nawet nie będąc na miejscu a oglądając jedynie koncert w internecie to dla mnie było wspaniałe przeżycie.

W takich chwilach pamiętajmy by szerzyć miłość i dobro. Nie wolno poddać się złym emocją, bo właśnie agresja chce rodzić kolejną agresje, a my jako ludzie możemy starać się coś zmienić, nawet jeśli tylko w naszym otoczeniu to i tak warto.
Oglądaliście może? A jeśli nie to co myślicie o takiego typu akcjach? Piszcie w komentarzach, a ja Wam przesyłam mnóstwo miłości i dobroci oraz pozytywnej energii.

Instagram - @kahsdesign
Snapchat - kahs_design

9 komentarzy:

  1. Ariana jest jedną z nielicznych sławnych osób, które obserwuję już od dłuższego czasu. Może nie jestem arianators czy jej wielką fanką, ale koncert obejrzałam cały i kilka razy się wzruszyłam. Również uważam, że odwaliła kawał dobrej roboty i ma wielkie serce!
    Też obserwuję :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zgadzam się z Tobą, mimo iż nie należę do wielkich fanów tej artystki to na prawdę po wczorajszym ją podziwiam :)

      Usuń
  2. Nie oglądałam tego koncertu, ani fanką Ariany nie jestem. Podobają mi się jej niektóre piosenki, ale fakt że to co stało się wtedy na koncercie to była wielka katastrofa i jak widziałam potem jej zachowanie to było mi mega smutno razem z nią po tym co się stało. Za ten koncert wielki szacun dla Ariany i innych gwiazd, świetna akcja.
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja Kochana też jestem przerażona tym wszystim... boję się, na prawdę się boję co to będzie :( Buziaiki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ariana zachowała się naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie piękny gest z jej strony !!
    Katy Perry zawsze uwielbiałam a teraz nawet jeszcze bardziej za te piękne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koncert <3 Naprawdę :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również przerażają zamachy i to, co dzieję się na świecie.. to straszne :( koncert piękny i piękna inicjatywa!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Szerze to nie przepadam za Arianną, nie lubię jej piosenek. Ale za to mam do niej szacunek, że nie olała tego wydarzenia i nie zapomniała o tym co się stało. Zorganizował i była prowadzącą tego wydarzenia już samo mówi, że ta dziewczyna ma wielki serce.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger