12:24

Clotify - jedna aplikacja, wiele możliwości

Witajcie!
Ten post poświęcony jest aplikacji która o dziwo inspiruje i ułatwia życie.

Ja jak już niektórzy wiedzą, jestem totalnym leniem. Przeważnie kiedy chcę się jakoś ładnie ubrać to nie pamiętam jakie ubrania mam, a dodatkowo spędzam sporo czasu przed szafą robiąc w niej wielki syf. Nie fajnie, ja wiem. Zawsze zastanawiałam się czy te problemy kiedyś miną, może jak schudnę to w końcu moja szafa będzie idealna. 
Idealna już jest, dzięki Clotify 2.0.




Czym jest Clotify?

Jest to aplikacja mobilna, w której można robić tyle rzeczy, że czasem żałuje że nie mam więcej czasu by jej poświęcić. Aplikacja ta to twoja wirtualna szafa, twój sklep online w którym możesz sprzedawać i kupować ubrania, akcesoria i obuwie, aplikacja która umożliwia tworzenie twoich stylizacji. Clotify jest podobny do Instagrama, ale poświęcony całkowicie modzie, a w szczególności Tobie. Dodajesz stylizacje kiedy chcesz, jakie chcesz i możesz pokazać komu chcesz. Zachowaj zdjęcia dla siebie lub pokaż całemu światu. To na prawdę jest proste.

Wirtualna szafa? Jak to?

Chodzi o to, że robisz zdjęcia swoich ubrań, wrzucasz do aplikacji i w jednym miejscu masz całą swoją szafę. Możesz ją udostępnić wszystkim, ale też zachować całkowicie dla siebie. Z własnego doświadczenia, zauważyłam to, że gdy miałam problem jak już wspomniałam stałam pod tą szafą. Teraz gdy mam wszystko w jednym miejscu, wieczorem przeglądam sobie co mogę założyć i rano już wiem, że to będzie bezstresowy dzień. Pamiętaj masz wszystko podzielone na marki, kategorie i kolory oraz inne. Działaj jak chcesz.

krok 1. Dodaj ubranie.



krok 2. Dodaj markę.


krok 3. Wybierz kategorię


krok 4. Działaj i baw się modą.



Sklep online

Na pewno niektórzy lub większość kojarzą Vinted. Aplikacja poświęcona sprzedawania swojej odzieży i obuwia i akcesoriów. Teraz masz to też w Clotify. Kupuj co chcesz i kiedy chcesz. Masz może jednak za dużo ubrań i część z nich totalnie Ci się znudziła? Sprzedaj. Ta apka umożliwia Ci to, i nawet możesz wychaczyć jakieś różne cudeńka 😀



Twórz stylizacje

Stwórz swoje wymarzone stylizacje, aplikacja umożliwia Ci zrobienie tak zwanych kolarzy z ubraniami twoimi lub znanych marek. Dla mnie to jest jak taka CHCIEĆLISTA, stworzyć stylizacje z rzeczy które bym chciała nosić i co jakiś czas zaglądać i zobaczyć czy udało mi się czy jeszcze potrzebuję troszkę czasu by to zdobyć. Możesz dzięki tym kolarzom i swoim stylizacją inspirować innych, ale i ty możesz zainspirować się innymi.







Clotify to połączenie kilku aplikacji w jedną. Widzicie założeniem twórców było stworzenie aplikacji dla blogerek, ale czy my kobietki nie możemy korzystać? Każda z nas ma podobne dylematy i problemy względem ubrań a ta apka ułatwia nam życie. Znajdziesz ją w AppStore i Google Play. Tak więc nie ważne czy masz android czy ios. Sprawdź aplikację a uwierz mi ułatwia bardzo dużo rzeczy. Korzystam i jestem z tego zadowolona, chociaż dopiero swoją przygodę rozpoczynam.

Daje 5 gwiazdek i czuje że Clotify 2.0 będzie moją aplikacją kwietnia a może też i maja.

A wy korzystacie? A może chociaż po tym poście skorzystacie? 
Całuski 💋


Google Play   KLIK
AppStore       KLIK
Strona Clotify   KLIK

2 komentarze:

  1. Nie sądziłam że taka aplikacja może mieć tyle możliwości. Z chęcią pobiorę sobie, bo problem z ubiorem to u mnie normalka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej aplikacji sporo dobrego, sama jednak jeszcze jej nie pobrałam... Jak na razie nie mam miejsca na telefonie :D
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger