09:30

Casual czy Classy?

 Ostatnio mam pewne dylematy z jednej strony uwielbiam luźny styl w którym czuję się na prawdę swobodnie, a z drugiej coraz bardziej zastanawiam się nad bardziej klasycznymi stylizacjami. Przy skomponowaniu tych stylizacji pomógł mi sklep SHEIN w którym dostępny jest ogromny asortyment, również dla działu plus size. Która stylizacja się Wam bardziej podoba?

Dodatkowo możecie skorzystać ze specjalnego kodu Q1kahs który daje Wam 15% zniżki na asortyment w sklepie.

Garnitur - klik

Bluza - klik

Spodnie - klik









2 komentarze:

  1. Obie stylówki są super ;) U mnie dziś bardziej luźny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja to też chciałam ubierać takie luźne, ale prawda jest taka, że one robią ze mnie małą kulkę. To wolę mieć w jednym miejscu dopasowane, w drugim na przykład luźne. I takie kurtka na jesień też wolę dopasowane. Za luźne z kolei są jakieś takie... A bo ja wiem...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger