18:13

Wymarzony fotel od whamaku.pl


Nadeszła ukochana pora roku czyli lato. W tym czasie bardzo doceniam wszelkiego rodzaju relaks, poświęcenie czasu dla siebie i domowe spa. Zawsze szukałam też miejsca w którym mogłabym się wyciszyć i stworzyć takie save place. W końcu mi się udało przy pomocy sklepu whamaku.pl


Od dawna marzyłam by posiadać hamak w stylu boho, by móc się relaksować. Początkowo zamiarem było powieszenie go w domu, niestety nie mam miejsca gdzie mógłby bezpiecznie wisieć, dlatego szukałam alternatywy. Ku mojemu zaskoczeniu znalazłam miejsce odpowiednie, a okazał się nim orzech na podwórku, który wydaje się nie pozorny a ostatecznie okazuje się być bardzo silnym drzewem bo jego gałęzie są idealne do zawieszenia hamaka a przy okazji stworzenia miejsca bezpiecznego w którym każdy może się relaksować. Każdy z nas potrzebuje czasem ochłonąć, zaszyć się i przestać myśleć o problemach, niesamowite jest to w jaki sposób hamak może nam w tym pomóc. Gdzieś czytałam badania o tym, że kołysanie na hamaku sprawia że czujemy się zrelaksowani, spokojni i odnajdujemy poczucie bezpieczeństwa. Oczywiście każdy z nas jest inny i nie będzie odbierał wszystkiego tak samo, ale jeśli nawet na Ciebie nie wpłynie jako wyciszenie, to na pewno wpłynie na twój nastrój i sprawi że poczujesz że to dobra zabawa. 





















Ja wybrałam fotel hamakowy marki Koala Hammock której oferta jest olbrzymia. Możemy znaleźć fotel z podstawką, bez niej, szerokie hamaki jak i te węższe, kolorowe lub   
dosłownie w stylu boho. Każdy znajdzie coś dla siebie. Mój model to AHC - 10 i jest on wykonany z miękkiej bawełny, która nawiasem mówiąc jest na prawdę świetna. Posiada bardzo mocną linę która jest związana przy okazji mówiąc żeglarskimi supłami. Dodatkowo frędzelki przy nim dodają takiego uroku, że ciężko mi było się w nim nie zakochać. 



Jeśli chodzi o mocowanie hamaków, możemy to zrobić do sufitu (oczywiście jeśli są takie możliwości) i stworzyć magiczne miejsce w naszych wnętrzach, możemy również zamocować go do drewnianej belki lub tak jak ja to zrobiłam - stworzyć idealne miejsce na naszym podwórku. Nie wykluczam że kiedyś w moim domu również zawiśnie, jednak na ten moment przy okazji lata, wybieram właśnie podwórko. 

Muszę Wam również opisać sklep z którego to mój hamak pochodzi. Po pierwsze jest to jeden z czołówkowych sklepów w którym znajdziemy największy asortyment hamaków, i tych wiszących, i wszelkich stojących, możemy znaleźć też stojaki, różne akcesoria upiększające nasze siedziska ale i akcesoria montażowe. Jeśli chodzi o przesyłkę, jest ona bardzo szybka i nie musimy na prawdę długo czekać. Przy hamaku i akcesoriach znajdują się czytelne instrukcje obsługi i jeśli czegoś nie wiecie, i nie znajdziecie na nich to bez problemu znajdziecie na stronie sklepu. Bardzo się cieszę że trafiłam na ten sklep i wiem że na pewno za jakiś czas znów wrócę do niego po kolejne zakupy. Was zapraszam na ich stronę, byście mogli zapoznać się z asortymentem sklepu.


1 komentarz:

  1. Zawsze marzyłam o tym, żeby mieć fotel wiszący do ogrodu, ale trochę inny od tego na zdjęciu. Hamak nie robi aż takiego wrażenia, jak te ogromne plecione. W zestawie z ogromnymi kolorowymi poduchami są naprawdę wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger