15:14

Cellbes też dla Grubaska!


Hej Słoneczka!
Po przerwie wracam na bloga ze zdwojoną siłą i nową dawką energii. Nie zapominajmy, że na Instagramie jestem cały czas, więc możecie właśnie tam obserwować moje codzienne poczynania. 
Koniecznie wbijajcie, no i zapraszam do obserwacji tutaj macie link ----> @kahsdesign

Wracając do tematu bloga, chciałabym Wam przedstawić cudowną koszulę jak i spodnie ze sklepu Cellbes. Muszę przyznać że jestem bardzo zauroczona tymi ubraniami, a i jeszcze lepszymi zdjęciami które wykonała je dla mnie @solecka_p. Koniecznie zaglądajcie na jej profil, a teraz nie przedłużając zapraszam do przejrzenia zdjęć z perfekcyjną stylizacją. Widzicie... grubasek też może dobrze wyglądać!







Koszula : tutaj
Spodnie: tutaj








Zegarek: Ice Watch







I jak Wam się podoba stylizacja jak i zdjęcia? Koniecznie dajcie znać!♥

8 komentarzy:

  1. Piękna bluzeczka
    Świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit , wszystko fajnie do siebie pasuje :)
    Moze troszke za duzo zdjec, kilka wystarczy (rada:), ale ogolnie super!


    Pozdrawiam i zapraszam na moj blog o Szwecji, ktory znajdziesz na moim koncie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No no :) zdjęcia pierwsza klasa :) mega stylówka i pięknie Ci w takich jasnych kolorach. Oglądałam asortyment z tego sklepu jak pokazywałaś ubrania na IG i mam już na oku sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bluzka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz w tej bluzce <3 Bardzo ładnie połączyłaś odcień (praktycznie identyczny) butów z torebką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz naprawdę ślicznie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie:)Czy mogę się dowiedzieć jaki rozmiar spodni masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger