19:16

Akcja #JestemNajlepsza


Hej cukiereczki!

Na instagramie, możecie znaleźć post w którym postanowiłam stworzyć swoją własną akcje motywacyjną. Chciałabym, by informacja dotarła do jak największej grupy kobiet, tych które znają swoje wartość, ale też tych które mają problemy z samoakceptacją. Chciałabym uświadomić jak bardzo ważne w życiu jest to by kochać siebie, dlatego że każda z nas jest piękna, wspaniała i wyjątkowa. Nie ma drugiej takiej jak ja czy ty. Większość swojego życia patrząc na wszystkie szczupłe dziewczyny, przeglądając portale społecznościowe i widząc te piękne kobiety, które wydawało mi się mają wspaniałe życie ja wtedy siedziałam i użalałam się nad sobą. Nie posiadałam pewności siebie ani nigdy jakoś z uczuciem do własnej osoby nie podchodziłam. Stąd też ten pomysł, nie powinnyśmy się przejmować tym jak wygląda dziewczyna obok, tylko zawsze patrzeć na siebie. To ty jesteś najlepsza i nikt za Ciebie życia nie przeżyje. Uwierz mi, żeby być szczęśliwym w życiu i czerpać z niego garściami, najważniejsza jest samoakceptacja, która pomoże nam przenosić góry. Od kiedy ja zrozumiałam jak bardzo wartościową osobą jestem, jestem szczęśliwa, bije ode mnie mnóstwo pozytywnej energii a to tylko dlatego że znam swoją wartość. Dlatego teraz chcę pomóc Wam, żebyście po pierwsze bardziej poznały siebie, zaakceptowały wady, pokonały kompleksy (o tym za chwilę) i zaczęły cieszyć się życiem.


Kompleksy to temat bardzo ciężki dla wielu z nas, moim największym kompleksem była moja waga i to że jestem dosłownie gruba. Przez dłuższy czas nie chciałam pokazywać się ludziom, gdy robiłam sobie zdjęcia na social media wyszczuplałam się by wyglądać chudziej, i na zdjęciach byłam po prostu boska, ale patrzyłam w lustro i widziałam ogromnego potwora. Pokonałam to i zaczęłam wychodzić do ludzi, przestałam się bać dodawać moje prawdziwe zdjęcia bez obróbek, i zaczęłam pisać dla Was. Dlatego też wiem, że i ty możesz to zrobić. Mam jakieś drobne kompleksiki z którymi da się żyć, np krótką płytkę paznokcia, za krótkie rzęsy czy owłosienie które wiem że jest efektem ubocznym moich chorób. Z tym się da żyć i jakoś to poprawić i za jakiś czas coś z tym zrobię albo i nie. Te rzeczy nie są już dla mnie istotne. Ktoś kiedyś też mi powiedział, że nikt nie pokocha Ciebie póki ty sama siebie nie pokochasz, i wiecie co zrobiłam? Usiadłam któregoś dnia przed lustrem, wzięłam kartkę i płakałam, wymieniłam swoje wady, czego nienawidzę, ale potem zaczęłam wymieniać zalety. Nawet możecie sobie nie zdawać sprawy jakie pisanie zalet jest ciężkie. Zmuszałam siebie samą, i to była dosłowna walka z tą dziewczyną która nie zna swojej wartości i nie chce poznać. W końcu pokonałam to. Ten mój zabieg trwał półtorej godziny. Udało się, spojrzałam na kartkę i nagle przyszła mi myśl. Czy warto jest tracić swoje życie na brak miłości do siebie? Przecież jesteś nieszczęśliwa tylko dlatego, że nie akceptujesz swojego ciała i swojej osoby. I to byłą prawda, zaczęłam się starać pokonywać swoje słabości i ten zabieg nie trwał krótko bo kilka lat. Osiągnęłam swój cel i wierzcie mi, że zmiany w sobie zaczęłam jeszcze przed rozpoznaniem moich chorób i przed rozpoczęciem walki o zdrowie. Miałam wzloty i upadki a moja depresja wcale nie ułatwiała mi życia, ale dziś już mogę mówić głośno. KOCHAM SIEBIE i JESTEM NAJLEPSZA dla siebie. I wiem że to co robię ma sens, bo w tym co robię jestem najlepsza. Ty też taka jesteś!

Śpiewasz? Nie patrz na inne artystki, ucz się i ćwicz do póki ty nie będziesz zadowolona z siebie. Projektujesz ubrania? Ucz się, ale nie porównuj do innych że nie będziesz nigdy taka jak Zień czy inny projektant. Ty jesteś najlepsza i możesz być nawet lepsza. Uwierzmy w siebie i swoje zdolności. Uwierzmy że jesteśmy piękne i w końcu zawalczmy o siebie.


Kochani, dlatego zachęcam Was do udostępniania tego postu dalej, byśmy dotarli do osób które mogą na prawdę potrzebować tego tekstu. Dołączcie się i dodawajcie hashtag #jestemnajlepsza na insta czy facebooku. Napiszcie mi swoją historię w wiadomości prywatnej, albo pokaż pod swoim postem dlaczego jesteś najlepsza! Bo ta akcja ma na celu byście i wy mogły pomóc innym w samoakceptacji, byście były wzorem i byście pokazały że się nie boicie.

Mam nadzieję że wpadniecie pod to zdjęcia na instagramie i zostawicie jakiś komentarz.
Kocham Was i cieszę się że że natchnęliście mnie i codziennie motywujecie do tworzenia dla Was nowych rzeczy.

2 komentarze:

  1. Bardzo świetny post, tak trzymać! Nie można patrzeć na innych, każda z nas , kobiet , jest wyjątkowa , nikt nie jest lepszy ani gorszy, znajmy swoją wartość i cieszmy się z życia! :) Same pozytywne emocje biją z Twojego bloga, obserwuje :) Zapraszam także do mnie :) https://milkowomi.blogspot.com/?m=1 Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny motywujący wpis , kiedy czytam twoje posty bije od nich radość jesteś strasznie pozytywną osobą oby tak dalej i Zapraszam do mnie i pozdrawiam z zimnej Anglii buziaki <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger