17:00

#purecolor

Hej cukieraski! 
10 lutego miałam okazję uczestniczyć w pewnym evencie Schwarzkopfa. Była to premiera nowej farby która jest w postaci żelowej i dodatkowo nawilża włosy. Na prawdę jej opis jest zachęcający! Mieliśmy okazję uczestniczyć w warsztatach które prowadziła Areta jedna z założycielek local heroes! Po tych warsztatach mieliśmy chwilę na wykorzystanie swojej kreatywności i dekorowaliśmy koszulki. Muszę przyznać, że bardzo dużo wyniosłam z tamtego dnia, poznałam wspaniałych ludzi i powiem szczerze bardziej uwierzyłam w siebie. Myślę że uczestnictwo w takim wydarzeniu jest jak najbardziej super, a my możemy doświadczyć niesamowitych wrażeń. Troszkę opowiedziałam więcej Wam na ostatnim live więc myślę że teraz będzie odpowiednia chwila na pokazanie fotorelacji. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger