16:30

Grubas w długim płaszczu


Hej misie ♥ 
Jak co wtorek przybywam z postem, dziś jednak będzie to stylizacja. Ostatnio miałam szansę wybrać się na zdjęcia z B. więc przy okazji stwierdziłam, że to dobry moment by przygotować jakąś ciekawą stylizację. Jest ona typowo jesienna i jeśli jesteś ciekaw jak to wygląda, zobacz resztę zdjęć. 
Pamiętajcie też, że niedługo podsumowanie pierwszego miesiąca po operacji!






buty - zalando
płaszcz - mojej mamy staroć
spodnie - boyfriend C&A
koszulka - C&A
szal - zara
okulary - no name


Jak Wam się podoba tego typu post? Dajcie znać w komentarzu, bo może będę robić częściej. 

Całuski, xoxo

INSTAGRAM - @kahsdesign
FACEBOOK - kahsdesign
SNAPCHAT - kahs_design

8 komentarzy:

  1. Wyglądasz baaardzo stylowo! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie jesteś podobna do mojej koleżanki i już myślałam, że to ona ale niestety nie.Bardzo fajny blog + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowy płaszcz 👍 Podoba mi się Twój dystans do siebie + insta

    Zapraszam też do siebie w wolnej chwili :) justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega styl. Świetnie się ubierasz :) płaszcz masz cudny ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega styl. Świetnie się ubierasz :) płaszcz masz cudny ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz <3 od zawsze mi się taki szal podobał !
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger