13:17

Posłuchaj tego jesienią


Hej misie ♥
Jest jesień, czasem mamy depresję, czasem gdy zaświeci słońce poprawia nam to humor, jednak najważniejsze w większości osób życia to muzyka. Tak więc poznajcie playlistę którą stworzyłam dla Was. Tak na prawdę to są mojej typy tej jesieni i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.



Zarówno remix, jak i oryginał wpasował mi się idealnie w ucho. Muszę przyznać, że sprawia mi ogromną radość wieczorne leżenie i nucenie słów tej piosenki. 

LINK DO REMIXU
LINK DO ORYGINAŁU



Nie ma co tu się rozpisywać, piosenka przyjemna i może i Wam wpadnie w ucho.
LINK DO PIOSENKI



Początkowo nie byłam przekonana do tego utworu, jednak z każdym kolejnym przesłuchaniem, byłam nią coraz bardziej zauroczona. Posłuchajcie, polecam ten utwór, jak i piosenki tej artystki.
LINK DO PIOSENKI



Myślę, że nie mogło jej tutaj zabraknąć. Wpada w ucho, jest przyjemna i jednak po rozpadzie 1D tak myślę, że każdy oddzielnie tworzy świetną muzykę. Dodatkowo Zedd też jest świetnym artystą, więc piosenka nie mogła być zła.
LINK DO PIOSENKI


Co tu więcej powiedzieć. KOCHAM, po prostu tą piosenkę KOCHAM. Tak bardzo trafiła w moje serce, że aż sama jestem w szoku. 
LINK DO PIOSENKI



Piosenka świetna na właśnie jesienne wieczory. Dobry humor + pyszna herbatka i jesteśmy w raju.
LINK DO PIOSENKI



W sumie świeżutka pioseneczka, ale jaka wpadająca w ucho. Pierwszy raz posłuchałam będąc w szpitalu i od razu się nią zajarałam. Polecam totalnie.
LINK DO PIOSENKI



Może znacie, a może nie, oryginał to Kendrick Lamar - Humble, ale jednak remix od Pana Skrillexa jest dla mnie sztosem na dany moment. Złapałam zajawkę i cały czas katuję, w sumie tak jak płytę Lamara wcześniej. Posłuchajcie i oceńcie sami.
LINK DO REMIXU
LINK DO ORYGINAŁU




Nie mogło zabraknąć tej Pani ♥ Ci co dłuższy czas mnie obserwują lub czytają, wiedzą jakim ogromnym uczuciem darzę Lane. Dobra ale nie o uczuciach do niej. Pierwsza starsza, druga z najnowszej płyty. Aktualnie mam na te 2 piosenki zajawkę i właściwie słucham cały czas. Z całego serca polecam jej wszystkie płyty, blablabla. Jednak najbardziej na tą porę polecam owe piosenki. 
LINK DO RIDE
LINK DO WM

No dobra, i jak Wam się podoba tego typu post? Dajcie znać w komentarzu i dodatkowo dajcie znać jak się podobają piosenki. ♥

INSTAGRAM - KLIK
FACEBOOK - KLIK

1 komentarz:

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger