13:00

Odpłynęłam razem z morzem


Miśki kochane!
Dziś nie będzie dużo pisania, raczej skoncentruję się na zdjęciach. Jak wiecie, fotografia to moja pasja, a ostatnio przeglądałam swoje stare dyski ze zdjęciami i znalazłam zdjęcia Morza. Uwielbiam patrzeć się na zburzone jak i spokojne, ogólnie morze jakoś na mnie działa uspokajająca. Czuję się jakbym była w innym świecie, uwielbiam wdychać to lepsze powietrze, jest to dla mnie bardzo ważne. Jako dziecko często jeździłam nad morze i dawało mi to ogromną radość. Zabawą nie było końca, na plaży jak i w wodzie. Te czasy były wspaniałe. Nadal mam tak, że jak pojadę do nadmorskiego miasta, czuję się cudnie. No dobra, ale koniec gadania. Obejrzyjcie zdjęcia z przed kilku lat. Zobaczycie wschody i zachody.






Mam dużo zdjęć, właśnie sobie to uświadomiłam, i kilka też mam swoich na tle pięknego dzieła sztuki. Myślę, że do nich zrobię oddzielny post. Piszcie jak Wam się podoba.

Zapraszam do obserwacji, by być zawsze na bieżąco 👄

Facebook - klik
Instagram - klik
Snapchat - kahs_design

3 komentarze:

  1. Jakie cudowne zdjęcia, zachód słońca jest urzekający :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak przepiękne! Cudowne zdjęcia :) Aż chciałoby się też usiąść na piasku i po prostu sobie posiedzieć.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 kahsDesign , Blogger